Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyrobit držák na šperky

Jak vyrobit držák na šperky | návod. Pokud jste milovnice různých náhrdelníků, či řetízků, tak vám přináším skvělý a jednoduchý návod, jak si náhrdelníky dobře uskladnit. Většinou totiž náhrdelníky uchováváme v nějaké krabičce, či šperkovnici. Zde se nám různě zamotávají, což je nepříjemné. Abychom se vyhnuli věčnému rozmotávání, přináším návod jak vyrobit nízko-nákladový věšák na šperky.

Co je potřeba

- korkové zátky
- akrylové barvy
- gumová lepící páska
- chemopren (či tavná pistole)
- karton

1
Vezmeme si starou krabici, či kus kartonu a vystřihneme z něho obdélník o rozměrech cca 40 x 14cm. Obdélník z kartonu začneme barvit akrylovou barvou, používáme stříbrnou barvu. Natíráme několik vrstev, aby byla barva dobře sytá. Před natřením další vrstvy vyčkejte, dokud barva pořádně nezaschne. Teprve po zaschnutí aplikujte další vrstvu.
2
Po dokonalém natření (několik vrstev stříbrné akrylové barvy) necháme důkladně zaschnout. Po zaschnutí akrylové barvy, oblepíme okraje kartonu kolem dokola gumovou lepící páskou nejlépe v černé barvě. Vezmeme korkové zátky a natřeme je zlatou barvou, celkem potřebujeme 7 zátek. Na zátky aplikujeme několik vrstev zlaté barvy, abychom dostali krásný jednolitý efekt.
3
Vše necháme dobře zaschnout, abychom si náš budoucí držák na šperky nezničili. Vezmeme si karton, který už máme hotový a pomocí tužky uděláme malé tečky v místech, kam budeme lepit korkové zátky, které jsme nabarvili na zlatu barvu.
4
Na vyznačená místa dáme lepidlo a k tomu přiložíme zlaté korkové zátky, přidržíme několik sekund, aby se dobře přichytily. Toto opakujeme se všemi 7 zátkami. Po přilepení (chemporenem nebo tavnou pistolí) necháme důkladně zaschnout přes noc, aby byla jistota, že lepidlo dobře zaschlo. Po té pomocí hřebíků připevníme na zeď a máme hotový krásný věšák na šperky.
Autor: lussy.mickelson | Zobrazit autorská práva

Fotografie: archiv autorky (lussy.mickelson)

Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články