Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyrobit krásnou vázu z láhve od vína

Pokud doma nemáme vázu, tak použijeme automaticky láhev od vína, či tak podobně. Já vám přináším návod, jak velmi jednoduše můžete vázu z láhve od vína zkrášlit a proměnit ji, tak v jedinečný desingový doplněk.

Co je potřeba

láhev od vína (sirupu)
barevné mašle
tavná pistole (či chemopren)
korálky

1

Ze všeho nejdříve musíme láhev zbavit všelijakých papírových etiket, nejlépe to sundáte tak, že láhev necháte odmočit a většinou se etikety odloupnou samy. Pokud ne, tak jsou přichycené lepidlem a tam stačí troška jaru a houbičku a pořádně to vydrhnout.

2

Takto čistou láhev pořádně vysušíme a začneme ji zdobit. Já jsem si vybrala bílou a modrou třpytivou stužku. Naneseme trošku lepidla na láhev a bílou stužku přiložíme ke kraji vodorovně ji obmotáme kolem láhve dokola.

3

Modrou stužku přiložíme těsně k té bílé a opakujeme s ní to stejné. Vždy vynecháme kousek, aby láhev byla místy průhledná. Vždy naneseme tenkou vrstvu lepidla a takto obmotáváme stužkami celou láhev.

4

Až máme láhev celou omotanou stužkami, tak nám zbývá už jen vázu dozdobit. Použijeme korálky, které se dají našít na oblečení, a tak jsou z druhé strany ploché. Ty na střídačku přilepíme na vázu a máme hotovo.

- používejte jen nezbytné množství lepidla, stačí opravdu maličko

Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak vyrobit zmrzlý zimní svícen a vázu
Jak válčit s plevelem na zahradě
Jak se zbavit hmyzu v kuchyni