1

1. týden: Doporučuje se několikaminutová rychlá chůze (7 minut), po které následuje velmi pomalý běh (1 minuta). Tuto sestavu opakujte nejméně 3x za sebou. Za tento týden se doporučuje jít běhat nejméně 3-4x.

2

2. týden: Rychlou chůzi o minutu zkraťte a naopak běh zdelšete o půl minuty. 3x opakujte tuto kombinaci a to 4x týdně.

3

3. týden: Opět zkracujte rychlou chůzi na 5 minut a běh zdelšete na 3 minuty. Sestava, kterou opakujte 4x za sebou, trvá přes půl hodiny a týdně by se měla 4x opakovat.

4

4. týden: 4 minuty rychlá chůze, 4 minuty běh, kombinaci opakujte 4x za sebou, 4x týdně.

5

5. týden: 2 minuty rychlá chůze, 5 minut běh, sestavu opět opakujte 4x za sebou, 4x týdně.

6

6. týden: minuta rychlé chůze, běh již 7 minut, kombinaci opakujte 4x za sebou, 4x týdně.

7

7. týden: minuta rychlé chůze, 9 minut běh, kombinaci opakujte 3x za sebou, 4x týdně

8

8. týden: Pokud jste úspěšně dokončili tento plán, není problém začít běhat v kuse bez rychlé chůze. Nyní si tedy můžete vytvořit vlastní běžecký plán. Doporučujeme běhat 15-25 minut bez přestváky 3-4x týdně.

9

9. týden: Nyní už víte, jaký plán je pro Vás nejlepší. Můžete zkusit souvislý běh 30 minut 4x týdně.

Tipy

Důležité je dbát na pravidelnost a vytrvat až do doby, kdy se pro Vás stane běh zábavou.

Varování

Než začnete běhat, nezapomeňte se pořádně rozcvičit. Strečink praktikujte alespoň 5 minut a zakončit ho můžete rychlou chůzí.

Zdroje informací

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.238095
Average: 4.2 (21 vote)