Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zvládnout stěhování snadno a bez obtíží | rady

14. Únor 2020

Jak zvládnout stěhování snadno a bez obtíží | rady. Pokud nepatříte k těm šťastlivcům, kteří si objednávají stěhování na klíč, budou se vám hodit následující tipy.

Co je potřeba

krabice

nůžky

lepenka

zdrhovací pytle

noviny

bublinková fólie

doprava

1

Začněte včas

Sehnat krabice vhodné na stěhování je dobré včas. Pokud stěhujete víc než jeden pokoj, sbírejte krabice už měsíc předem. Nejlepší jsou ty, které mají úchyty a snímatelné víko. Dají se také koupit v hypermarketech s nábytkem. Hodí se také klasické kostkované eurotašky, které jsou levně k dostání v tržnicích. Snažte se také vyhodit nepotřebné věci.

2

Pokud nezačnete včas, sežeňte, co se dá a zbytek vyřešte zdrhovacími pytli na odpad. Pokud možno v různých barvách a objemech.

3

Balte chytře

Rozmyslete si předem, který nábytek budete stěhovat, a věci z něj zabalte jako první. Potom nábytek rozmontujte a zabalte zbytek věcí. Šrouby a matky dejte do popsaných sáčků a do jedné krabice. Krabici čitelně popište. Velikost krabic a pytlů přizpůsobte tomu, kdo je bude nosit. Malé a lehčí pytle mohou pomoci nosit i děti. Nedávejte nejtěžší věci do největších krabic, abyste je unesli.

4

Sežeňte pomocníky a stěhováky

Poptejte se, kdo z vašich známých by vám mohl přijít pomoci a kdy. Jejich příchod naplánujte dvě hodiny před příjezdem stěhovací služby, abyste mohli vynést krabice a pytle ven předem. Porovnejte různé stěhovací služby. Nejlepší je zavolat na infolinku. Připravte si seznam objemnějších věcí a nábytku pro odhad velikosti auta. Zeptejte se na cenovou kalkulaci (způsob účtování - započatá hodina nebo čistý čas). Uveďte, kolik pracovníků kromě řidiče budete potřebovat. Nechte si navrhnout možné termíny. Ve větších městech stačí shánět stěhovací službu 4 – 5 dní předem.

5

Den před stěhováním potvrďte termín se službou a kamarády. Zkontrolujte klíče od obou bytů a vyberte osobu, která pojede se stěhováky do nového bytu.

6

V den stěhování začněte nosit věci ven cca dvě hodiny předem a snažte se mít hotovo aspoň patnáct minut před plánovaným příjezdem služby. Stěhováci většinou jezdí dřív. Nábytek do auta naskládejte pokud možno jako poslední, abyste jej vybalili jako první.

7

Vraťte se na místo činu Nikdy nepředávejte klíče od starého bytu, aniž byste se do něj po přestěhování ještě vrátili a vše zkontrolovali spolu s majitelem. Vyhnete se ztrátě věcí a pozdějším sporům s majitelem o náhrady škod.

8

A pokud si do nového bytu raději chcete pořídit nový nábytek, nezapomeňte také kromě skříní a jiného nábytku na stylovou a kvalitní postel pro zdravý spánek. Vyberte si masivní postel v kamenném obchodě nebo na internetu.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak změnit trvalé bydliště | rady
Jak změnit trvalé bydliště | rady. Změnu trvalého bydliště musí někdy řešit většina lidí. Důvodů k tomu může být mnoho, nejčastěji však stěhování…
Jak vybrat záclonu
Jak vybrat záclonu | rady a tipy. I přesto, že internet nabízí širokou škálu záclon a dalších bytových doplňků, často bývá lepší vidět záclonu na vlas…
Jak správně vybrat mixér
Jak správně vybrat mixér | rady a tipy. Pokud jste se rozhodli pro koupi mixéru, ale nejste si jisti, jaký typ vybrat, není divu. Kamenné i internetov…