Diskuze k článku

Komentáře

Žanetta (neověřeno) | 18.03.2013 - 09:35
Nic jiného než Liquido nám nikdy nezabralo. Vši jsme měli asi už 4x a až na po čtvrté jsme konečně přišli na to, jak je zlikvidovat. Neměnila bych, ani cenu ani vše, co je v krabičce. Skvělé sérum, které má asi velký vliv a krásnou vůni :)
Sylvie (neověřeno) | 01.07.2013 - 00:38
Po dlouhém marném boji, protože škola je permanentně zavšivena a nejlepší kamarádka mé dcery není schopna se dokonale odvšivit už od školky, doporučuji tyto postupy: Není proč vyhazovat peníze za drahé přípravky na bázi olejů a stojí všechny přes dvě stovky. Nap. nejčastěji doporučované přípravky Hedrin a Pedicul Hermal neobsahují nic víc, než silikonový olej, jiné obsahují ještě i kokosový olej, oba koupíte např. na kutilov.cz za pár korun. Máte-li doma esenciální olejíčky, přikápněte ještě několik kapek nejpoužívanějších Tea Tree, Ylang-ylang, nebo i rozmarýnového, které odpuzují vši. Tímto olejem dokonale pokryjte všechny vlasy a vlasovou pokožku, zakryjte igelitem a nechte působit půl hodiny až 8 hodin. Čím delší doba působení, tím spolehlivější výsledek. Pak vyčešte všiváčkem hnidy (U mé dlouhovlasé dcery toto není možné, proto jsme proceduru vyčesávání nahradili až žehlením vysušených vlasů.). Důkladně umyjte (2x-5x) šampónem a opláchněte roztokem vody s octem 3:1 pro odstranění zbytků oleje. Po 8 dnech proces pro jistotu celý zopakujte, pokud nějaká hnida náhodou přežila. Celá jedna aplikace vám vyjde na přibližně 25,-Kč na hlavu u dlouhých vlasů, u krátkých tak 10,-Kč a to je přece jen rozdíl oproti přípravkům z lékáren. Ložní prádlo vyměnit a matrace vyluxovat. Nejlepší způsob je, na dvě noci opustit lůžko, protože veš bez hostitele prý nevydrží 48 hodin.
michaela gřivačova (neověřeno) | 29.03.2014 - 21:01
Zdravim upřimně ja už jsem neštastna už to ma ma dcera po třeti koupila jsem drahe připravky ale nezabrali ani trochu a to jsem ji musela ostřihat na kratke mikado opravdu už nevim co je zaručene dobre poradte mi prosim děkuji
Martina Rovná (neověřeno) | 24.03.2015 - 19:42
Jediné co pomáhá naprosto spolehlivě a levně je elektronický hřeben proti vším, který se jmenuje Robicomb. Už se to dováží i k nám, mají to na www.robicomb.cz Je to bez chemie a parádně to funguje.
Veronika H. (neověřeno) | 13.08.2015 - 16:26
My už vši vůbec nemáme, používáme repelentní šampon, který je odpuzuje. Stojí sice skoro tři stovky, ale je vyrobenej jenom z přírodních surovin, vlasy jsou po něm krásně lesklé. Kupujeme tady - http://www.zdravibezchemie.cz/e-shop/e-shop/65-sprchovy-a-vlasovy-sampon.html

Přidat komentář