Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si vybrat paní na úklid

12. Březen 2014

Úklid může být v mnoha případech problematický, obzvláště když máme velkou rodinu a velmi málo času. Velmi populární bývá využívání lidí na úklid. Tato metoda je velmi oblíbená, jelikož můžeme sehnat opravdu šikovné pracanty, kteří za pakatel uklidí celý náš dům přesně podle našich představ. Ještě než se pustíte do hledání vhodné paní na úklid, tak si ujasněte, co všechno od ní budete potřebovat, lze při výběru snadno pochybit. Jak vybrat paní na úklid?

1
1. Výběr Výběr paní na úklid je velmi snadný, stačí navštívit inzertní portály na internetu a nebo zakoupit inzertní noviny. Následně lze v inzerátech dohledat mnoho možností. Mnoho lidí, nabízejících úklid, jsou pouze nezaměstnané paní, které shání přivýdělek. Takovým nabídkám se nevyhýbejte, často to bývá nejlepší možnost, jak získat zkušenou paní na úklid. 2. Důvěryhodnost Jako první věc dejte pozor na důvěryhodnost. Paní na úklid by se vám měla legitimovat občanským průkazem a sdělit své zkušenosti. Předem se vždy dohodněte na tom, co ona bude dělat, jinak mohou vzniknout nepříjemnosti. Jestliže pracuje na živnost nebo s vámi může uzavřít nějakou smlouvu o pravidelném úklidu, tak tím lépe. Nikdy nenajímejte cizinky a lidi, kteří mají pochybnou totožnost. 2. Služby Nevybírejte si nikoho, kdo umí pouze vyluxovat a utřít prach. Když už hledáte úklid, tak si ho obstarejte kompletní, tedy aby paní mohla vytřít, vyluxovat, utřít prach, vyprat prádlo, umýt nádobí, umýt okna a srovnat nepořádek. Pokud přijdete domů hladoví, tak se můžete domluvit i na tom, aby vám případně uvařila. 3. Studentka nebo zkušené paní Mnoho studentek i starších paní hledá práci, výběr by měl být spíše podle vašich preferencí. U mladé studentky může být riziko, že je nezkušená, ale nemusí to být pravda. Často jsou schopné nabídnout větší flexibilitu i lepší cenu. 4. Čas Vybírejte si i podle času, úklid by měl probíhat ve chvíli, kdy nejste doma, abyste mohli přijít už do čisté domácnosti. Určete si tedy časové rozmezí, které musí splňovat. 5. Hlídání dětí Nebojte se zkombinovat více služeb, jestli je dotyčná schopná vám i pohlídat dítě, tak se vždy domluvte na více činnostech s jednou paní. 6. Cena Pokud chcete dobrou cenu, tak se vždy vyhněte firmám a agenturám. Vyberte si paní na úklid přes inzerát a s cenou nesmlouvejte. Nikdy na ní nešetřete a nabídněte i vyšší cenu s tím, že budete požadovat kvalitně odvedenou práci. Na nákup čistících prostředků a dalších věcí vždy dávejte peníze navíc, ať je paní nemusí brát ze své odměny.
Autor: chorche
Hodnocení
Šárka Bludičková (neověřeno) | St, 09/18/2019 - 00:20

Paní na úklid už jsem sháněla několikrát. Zatím jsem to vždy dělala tak, že jsem si zadala poptávku na tento trh poptávek http://www.trhpoptavek.cz/ a díky ní se mi někoho podařilo najít. Osobně si myslím, že je lepší to dělat takto, než přes nějakou agenturu, protože to tak výjde o něco levněji. Nutno dodat, že s úklidem jsem byla zatím vždy velmi spokojená. :-)

Jana M (neověřeno) | Čt, 03/13/2014 - 10:53

Jestli hledáte paní na úklid, tak doporučuji paní Jaroslavu Š., uklízela v naší domácnosti několik let (děti odrostly, tak teď už úklid zvládám sama :) . Je milá, ochotná a hlavně spolehlivá. Kontakt: 2ruze@seznam.cz, bydlí u Prahy.

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici