Přejít k hlavnímu obsahu

Jak aktivně procestovat Rhodos

16. Prosinec 2013

Dodekanéský ostrov Rhodos je krásným místem, které je sice často navštěvované turisty, ale i tak dokáže nabídnout příjemný klid. Stejně tak jako většina míst, tak i pobyt na Rhodosu lze prožít aktivně i pasivně. Byla by ovšem velká škoda strávit celou návštěvu tohoto ostrova pouze na pláži, když toho má opravdu hodně co nabídnout.

1
Ihned po příletu na teto řecký ostrov je vhodné koupit si mapu. Rhodos je natolik rozmanitý, že ani za dva týdny ho nestihnete prozkoumat celý. Určitě je vhodné si pronajmout vůz, který zkrátí vaši cestu a díky němu toho shlédnete více. Jelikož se jedná o ostrov, který je omývaný teplým mořem, tak je vhodné si užít koupání na pláži, ale najít si i dostatek času na další aktivity.
2
Jedním z hlavních bodů cesty by mělo být město Rhodos, které je na severu ostrova. Obdivovat tu můžete jak rozsáhlé hradby, tak i hrad, který obývali Maltézští rytíři. Samozřejmostí by měla být i návštěva muzea, která vám objasní historii tohoto místa.
3
Dalším z pěkných míst je město Lindos, opět je možné zde obdivovat historii. Impozantní je zde údolí motýlů, kam se mnoho turistů nevydá, ale je to škoda, protože je velmi úchvatné a jen tak na něj nenarazíte. Pokud vás fascinuje historie, tak navštivte i pevnost Monolithos, která se nachází na pobřeží.
4
Rhodos je na naprosto ideálním místem pro cestování na další ostrovy. Jestliže hodláte na Rhodosu strávit delší čas, tak je ideální si udělat lodí výlet do Turecka nebo na jiné řecké ostrovy, bude to pro vás příjemným zpestřením.
5
Ostrov je ovšem vhodný především pro relax, takže je vhodné si celý pobyt rozdělit takovým způsobem, abyste nevynechali důležitá místa a také abyste si vychutnali příjemné sluníčko na písčitých plážích za zvuku šumícího moře.
Pavla Trkalová (neověřeno) | Pá, 08/09/2019 - 21:49

O tom, že bych se letos zajela podívat do Řecka uvažuji už pěkně dlouho. Nemohu se ale rozhodnout mezi Rhodosem a Krétou. Po přečtení tohoto článku to ale teda spíš vypadá na ten Rhodos. Mimo to tam podle mého mají mnohem hezčí pláže, viz třeba https://www.krasneplaze.cz/recko

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici