Přejít k hlavnímu obsahu

Jak cestovat po dálnicích v zahraničí | rady

Jak cestovat po dálnicích v zahraničí | rady. Nejrychlejší přesun v autě zaznamenáte zaručeně při jízdě po dálnici. Tyto vysokorychlostní komunikace jsou však zpoplatněny nejen u nás, ale i v zahraničí. Jak se vypořádat s cestováním po dálnicích v zahraničí se dočtete v tomto článku.

1

Na mnoha územích států jsou vybudovány rozsáhlé struktury dálnic, po kterých si to můžete svižně svištět za svým cílem. Často stačí zakoupit dálniční známku, stejně jako u nás. Známku vhodnou pro vaše vozidlo nalepíte na sklo a máte vystaráno.

2

V jiných zemích, jako je například Francie, Itálie, Španělsko, Chorvatsko atd., platíte za každý kilometr na dálnici. Mýtné zaplatíte buď při vjezdu na dálnici, anebo si pouze vyzvednete lísteček, dle kterého při výjezdu zaplatíte požadovanou sumu. Ceny se hodně liší země od země.

3

Měli byste také dbát na odlišná pravidla silničního provozu, která mohou být v některých zemích. Před odjezdem do ciziny byste si měli zjistit, jaké povolené rychlosti platí v dané oblasti, kde se platí mýtné a kde stačí dálniční známka nebo kde jsou zákazy dopravy např. v historických částech měst.

Autor: chiquita
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na chutný jídelníček i pod stanem
Jak vybrat kuchyňskou sůl | rady a tipy
Jak si vyrobit gel na praní