Přejít k hlavnímu obsahu

Jak cvičit Kegelovy cviky

11. Březen 2014

Kegelovy cviky jsou světově známé svoji prospěšností a zároveň jednoduchostí při provádění. Cílem těchto cviků je posílení svalů pánevního dna a odjakživa se cvičily především pro zlepšení udržení moči pro těhotné ženy. V dnešní době je cvičí jak ženy, tak i muži. Výhodou Kegelových cviků je to, že kromě udržení moči, posílí řitní svěrač, ženskou pochvu a také prostatu. Jak u žen, tak i u mužů také výrazně zlepší sex, intenzitu orgasmu a snadnější kontrolu nad svým tělem. Jak Kegelovy cviky cvičit? Čtěte návod.

1
1. Svírání a vtahování izolovaných skupin Cvičení zahájíte tak, že separujete několik cviků, které budete obměňovat. Jedním z nich je vtahování konečníku, které spočívá v sevření a vtáhnutí konečníku dovnitř. Dalším cvikem je stahování močových cest, při cvičení vykonejte stejné stažení močových cest, jako když potřebujete velmi na malou stranu. U žen je to dále vtahování pochvy směrem do těla. 2. Způsob cvičení Tyto cviky provádějte dvěma způsoby. Prvním způsobem je krátké vtahování po několika opakováních. Vždy desetkrát sevřete a vtáhněte požadovanou skupinu svalů a následně je uvolněte, sevření by mělo trvat 2-3 vteřiny. Dalším způsobem je krátké držení, to se provádí tak, že na 5-10 vteřin intenzivně vtáhneme cílovou skupinu svalů a pak ji uvolníme, toto opakujte pětkrát. 3. Počet opakování Snažte se každý den tyto série provádět minimálně pětkrát, takže byste měli mít minimálně 50-100 opakování každý den. Cviky provádějte kdykoliv, kdy si na to vzpomenete. 4. Poloha cvičení Obrovskou výhodou je to, že lze cviky cvičit ve všech polohách. Můžete být v sedě ve své kanceláři, stát na autobusové zastávce nebo i jet autem. Vaše cvičení není pro okolí nijak patrné a tak ho můžete provádět absolutně kdekoliv. Pouze doma si lehněte na postel a cviky provádějte v celkovém uvolnění ostatních svalů. 5. Kombinujte Nemusíte vtahovat pouze konečník nebo pouze pochvu, posilujte klidně i jednotlivé partie najednou a pak je střídejte.
Autor: chorche
Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici