1

Přečtěte si návodem k obluze eliptického trenažéru a seznamte se s umístěním ovládacích tlačítek předtím, než začnete šlapat.

2

Postavte se na eliptický trenažér tak, abyste měli každou nohu na správném pedálu, pravá na pravý pedál, levá noha na levý pedál.

3

Uchopte rukama rukojetě, pravou rukou pravou rukojeť, levou rukou levou rukojeť.

4

Začněte se přesouvat "dopředu", odrazovým pohybem aktivujete zařízení.

5

Vyberte si program, který chcete použít.

6

Zadejte do posilovacího stroje údaj o aktuální hmotnosti, abyste zjistili přesný kalorický výdej při cvičení. Mezi požadované informace také může být věk.

7

Nastavte dobu, po kterou chcete trénovat. Většina zařízení umožňuje nastavit nejvýše 60 minut.

Tipy

Je důležité při cvičení na stroji udržet vzpřímený postoj. Při skrčeném postoji totiž snižujete celkovou tělěsnou aktivitu, a tedy i samotný výdej kalorií.

Varování

Před záhajením cvičení je vhodné poradit se se svým lékařem.
Nesnažte se z eliptického trenažéru vystoupit, pokud je v pohybu. Dbejte pokynů výrobce.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
2.4
Average: 2.4 (5 votes)