1

Cvik 1

Posaďte se v klidu na míč, ruce si položte na třísla. Pomalu vychylujte pánev střídavě doleva a doprava. Míč by se měl pohybovat zároveň s vámi. Následně zatněte hýžďové svaly a podsaďte pánev směrem dopředu a vzápětí vysaďte zadeček dozadu. Tyto cviky prostřídejte.

2

Cvik 2

Nalehněte na míč, nohy a paže mějte natažené ve vzduchu. Pravou nohu ohněte v koleni a zvedejte ji vzhůru, nohy prostřídejte. Dbejte především na to, abyste se neprohýbali v bedrech. Tímto cvikem procvičíte nejen hýždě, ale také stehna.

3

Cvik 3

Míč si dejte mezi kolena, zvedněte pánev, lopatky a hlavu nechte na podložce. Horní půlka vašeho těla by měla tvořit rovnou přímku, je potřeba, abyste tělo drželi ve správné poloze. Koleny zatlačte do míčku a zase povolte. Tímto způsobem posilujete hýždě a vnitřní stranu stehen.

Pro tento cvik potřebujete menší balon, nemáte-li jej k dispozici, upusťte vzduch z vašeho Fitballu.

4

Cvik 4

Když už jsme u použití malého míčku pro cvičení, tak vám přinášíme další cvik s jehož pomocí procvičíte hýžďové svaly. Poklekněte na podložku, míček si umístěte do podkolení jamky a váhu těla přeneste na předloktí, o které se opíráte. Pokrčenou nohu s míčkem v podkolení jamce zvedněte cca 10 centimetrů nad podložku, potom vraťte nohu zpět do výchozí pozice.

I když se vám může zdát, že je míček v této situaci zbytečný, není tomu tak. Nutí vás, abyste drželi správnou polohu těla a k držení stability těla. Při tomto cviku dbejte na to, abyste se neprohýbali v bedrech.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno