Přejít k hlavnímu obsahu

Jak cvičit na míči – paže

31. Srpen 2019

Další díl z naší minisérie vám přináší návod, jak na míči procvičit paže. Pokud jste si zakoupili tuto skvělou cvičební pomůcku, neváhejte a naučte se ji správně používat. Následující řádky vám poradí jak na to.

1

Cvik 1

Posaďte se na míč a ruce zvedněte nad hlavu, míč rozhoupejte a do rytmu střídavě vytahujte co nejvýš pravou a levou ruku. Cvik několikrát zopakujte.

2

Cvik 2

Posaďte se na míč, rozhoupejte jej a ruce si položte na hrudník. Do rytmu střídavě zvedejte pravou a levou ruku.

3

Cvik 3

Posaďte se na míč, rozhoupejte jej a v rytmu unožte střídavě levou a pravou nohu. Jakmile unožíte například levou nohu, tak do protisměru upažte pravou ruku. Tento cvik prostřídejte rovnoměrně pro obě strany.

4

Cvik 4

Položte ruce na míč a opřete se o něj. Vaše palce a ukazováčky by měly být na míči položeny tak, aby byly pod vaší hrudí, nohy dejte k sobě (nemějte je roznožené). Nadechněte se a pomalu se přibližujte k míči, jakmile se dotknete hrudí vašich rukou, vydechněte a pomalu se vracejte do výchozí polohy. Cvik několikrát zopakujte. Tento cvik je vhodný pro procvičení hrudníku, tricepsu a ramenních svalů.

5

Cvik 5

Nalehněte břichem na míč tak, abyste měli ve vzduchu nohy a nataženými pažemi se opírali o zem. Začněte provádět kliky. Obtížnost cviku můžete regulovat tím, jak moc se budete nohama opírat o míč. Nejjednodušší poloha je, když máte na míči položeny nohy v oblasti třísel. Daleko těžší poloha je, když se o vrchol míče opíráte stehny. Nejtěžší varianta je, když se o vrchol míče opíráte holeněmi.

6

Cvik 6

Nalehněte břichem na míč tak, abyste se o zem opírali rukama i nohama. Ruce i nohy mějte položeny více od sebe, abyste si udrželi stabilitu. Střídavě propínejte do dálky nataženou pravou nohu a levou ruku (do kříže). Několikrát obě strany prostřídejte. Tento cvik je výborný pro posilování svalů paží a zad.

Autor: chiquita
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak cvičit na míči - břicho
Jak cvičit na míči – zadek | tipy
Obrázek není k dispozici
Jak cvičit na míči – zahřátí
Jak cvičit na míči – nohy
Další článek z našeho miniseriálu, jak cvičit na míči. Tentokrát vám ukážeme, jak správně cvičit nohy. Následující řádky vám ukáží jak na to.
Jak správně vybírat funkční prádlo