Přejít k hlavnímu obsahu

Jak koupit levné letenky

13. Březen 2012

V dnešní době se stále více opouští od nakupování cestovního zájezdu přes kanceláře a agentury. Lidé si raději celý výlet do zahraničí naplánují sami a s tím souvisí i nákup letenek. Pokud mezi ně patříte i vy, tak vám tento návod snad přijde vhod.

1

Najít na Internetu tu nejlevnější letenku nebývá často jednoduché. I když jsou vidět reklamy, které nabízejí letenky za 1 Kč, často je nakonec jejich cena mnohem vyšší. Je tedy třeba na internetu opravdu hledat a nekoupit hned první letenku, kterou nám vyhledávač najde.

2

V České republice existuje mnoho vyhledávačů (Letuška, Královna,...), přes které se dají letenky nakoupit. Většina z nich ovšem nenabízí letenky tzv. nízkonákladových leteckých společností, které právě nabízejí nejlevnější cenu.

3

Nejdříve je dobré se podívat, kolik stojí letenky u běžných aerolinek - pro porovnání a přehledu cen. Poté navštivte stránku http://www.flylowcostairlines.org/ a vyberte si vaší trasu.

4

Letenky kupujte přímo u na webu vybrané aerolinky. Zprostředkovatelé si totiž často účtují nemalé poplatky navíc. Na stránkách aerolinky se také dozvíte o poplatcích, které se platí na letišti (odbavení zavazadel, odbavení na letišti) a můžete je hned při rezervaci objednat, což vyjde mnohem levněji než placení přímo na letišti.

5

Vyhlížejte a počkejte si na slevy a akce. Často se totiž stává, že letenky zlevní nebo že dostanete druhou letenku zdarma. O těchto akcích se dozvíte na webu aerolinek po přihlášení (můžete je dostávat na email). Další možnost je si danou trasu vybrat na stránkách http://www.myairdeals.com/ a při akční nabídce dostanete email.

Slevy a akce se nejčastěji konají na jaře a na podzim, v létě bývá akční nabídka menší.

Autor: lennka
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vybírat last minute | tipy
Jak se chovat na letišti | rady
Jak si užít Floridu | tipy
Jak vybrat autokemp | rady
Jak se připravit na let letadlem