Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na Facebooku propagovat firmu - skupina (group)

Skupina na Facebooku je zajímavý marketingový nástroj, který lze využít k propagaci nabízeného produktu či služby firmy. Výhodou skupiny (group) na Facebooku je především možnost hromadně rozesílat vzkazy fanouškům skupiny. Skupina tak dává příležitost komunikovat v rámci komunity. Ukážeme si, jak na Facebooku si takovou skupinu založit.

Co je potřeba

profil na Facebooku

1

Zadejte domovskou stránku sociální sítě Facebook www.facebook.com a přihlaste se do svého profilu.

2

V dolní liště naleznete položku Skupiny. Na tu klikněte.

3

Zobrazí se stránka se skupinami. Klikněte na položku +Vytvořit novou skupinu.

4

Zobrazí se vstupní formulář. Do něj vepište údaje jako název či popis vaší skupiny.

5

Po odeslání formuláře vám Facebook nabídne další krok. V něm definujete, kdo může kromě admina přispívat do skupiny svými příspěvky - textem nebo fotografiemi apod. V této části máte možnost určit, zda vámi vytvořená skupina bude veřejná, uzavřená nebo utajená. Do veřejné skupiny se může přihlásit každý člen Facebooku, v uzavřené skupině je nutné, aby admin členství nového člena schválil. V případě utajené skupiny ji nebude možné dohledat ani v profilech členů. Pro komerční účely zřejmě využijeme variantu otevřené skupiny.

6

V další části můžete již pozvat do skupiny všechny své přátele. K pozvánce můžete přidat osobní vzkaz. Tuto část prozatím přeskočte a nejprve stránku skupiny patřičně upravte. Změnit obrázek, prozradit, k jakému účelu skupina slouží apod.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak zrušit účet na Facebooku
Zrušit účet na Facebooku není vůbec jednoduché. Moderní komunitní weby se snaží zabránit tomu, aby si uživatele smazali svůj účet, například tím, že o…
Teď už vám neuteče žádný recept nebo návod.

Všechny nové recepty, sezónní rady, tipy a návody najdete v pravidelném JakTak zpravodaji ve své e-mailové schránce. ZDARMA.