Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na Facebooku propagovat firmu - skupina (group)

Skupina na Facebooku je zajímavý marketingový nástroj, který lze využít k propagaci nabízeného produktu či služby firmy. Výhodou skupiny (group) na Facebooku je především možnost hromadně rozesílat vzkazy fanouškům skupiny. Skupina tak dává příležitost komunikovat v rámci komunity. Ukážeme si, jak na Facebooku si takovou skupinu založit.

Co je potřeba

profil na Facebooku

1

Zadejte domovskou stránku sociální sítě Facebook www.facebook.com a přihlaste se do svého profilu.

2

V dolní liště naleznete položku Skupiny. Na tu klikněte.

3

Zobrazí se stránka se skupinami. Klikněte na položku +Vytvořit novou skupinu.

4

Zobrazí se vstupní formulář. Do něj vepište údaje jako název či popis vaší skupiny.

5

Po odeslání formuláře vám Facebook nabídne další krok. V něm definujete, kdo může kromě admina přispívat do skupiny svými příspěvky - textem nebo fotografiemi apod. V této části máte možnost určit, zda vámi vytvořená skupina bude veřejná, uzavřená nebo utajená. Do veřejné skupiny se může přihlásit každý člen Facebooku, v uzavřené skupině je nutné, aby admin členství nového člena schválil. V případě utajené skupiny ji nebude možné dohledat ani v profilech členů. Pro komerční účely zřejmě využijeme variantu otevřené skupiny.

6

V další části můžete již pozvat do skupiny všechny své přátele. K pozvánce můžete přidat osobní vzkaz. Tuto část prozatím přeskočte a nejprve stránku skupiny patřičně upravte. Změnit obrázek, prozradit, k jakému účelu skupina slouží apod.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak zrušit účet na Facebooku
Zrušit účet na Facebooku není vůbec jednoduché. Moderní komunitní weby se snaží zabránit tomu, aby si uživatele smazali svůj účet, například tím, že o…