Přejít k hlavnímu obsahu

Jak odstranit černé tečky

21. Červenec 2013

Malá, ale nepříjemná vada na kráse v podobě černých teček na nose nebo v obličeji dokáže zkazit každý pohled do zrcadla. Hlavním problémem je tak jako u většiny zdravotních a estetických komplikací špatný životní styl. S černými tečkami je přitom celkem snadné zatočit. Jak se zbavit černých teček? Vyzkoušejte tento postup.

Co je potřeba

kvalitní kosmetika,
bylinky
případně náplasti na černé tečky

1

Změňte svůj jídelníček. Černé tečky na nose nebo v obličeji vznikají kvůli nadměrné produkci kožního mazu, tu má za následek konzumace tučných, mastných a sladkých jídel. Naordinujte si očistnou kúru a velký příjem tekutin – tedy vody nebo bylinkového čaje.

2

Věnujte se důkladné péči o svou pleť. Základem je kvalitní kosmetika. Každý večer si z obličeje setřete nánosy make-upu, prachu a potu pomocí vatového tampónu a čisticího pleťového mléka. Otírejte pleť do té doby, dokud nebude tampon úplně čistý, nebojte se tamponů použít víc! Ráno si opláchněte obličej pleťovým tonikem, používejte denní a noční krém, který dodá pleti hydrataci. Jednou za čas udělejte peeling obličeje. Ideální rozmezí je týden až dva. Nebojte se sáhnout i po hloubkově čisticích maskách.

3

Zkuste napařovat obličej nad horkou vodou se spařenými bylinkami, dobrý je heřmánek či kopřiva. Speciální produkty pro napařování vyrábí i některé kosmetické firmy, takže je koupíte v drogeriích.

Černé tečky důkladně odstraňují například NIVEA Osvěžující čisticí pleťové náplasti (náplasti na černé tečky), které intenzivně čistí póry.

Nesnažte se překrýt černé tečky make-upem. To je řešení na jeden večer, dlouhodobě ale vrstva líčení pleti moc neprospívá. Zkuste vyměnit make-up například za BB krém, který je lehčí a má hydratační účinky.

Autor: chiquita
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak pečovat o oční okolí
Jak na samoopálení
Jak se správně oholit – mokré holení
Obrázek není k dispozici
Jak zesvětlit vlasy
Jak na vlasové zábaly