1

Základní poloha Nejlepší bude, když začnete se cvičením doma. Pusťte si nějakou relaxační hudbu a lehněte si na podložku s pokrčenýma nohama, tak aby Vám to bylo pohodlné. Poté zklidněte svůj dech a chvíli se na něj soustřeďte. S plynulým dýcháním pomalu uvolněte celé tělo. Nyní můžete začít i s posilováním pánevního dna. Jedná se o velmi jednoduché cvičení, na jehož princip si brzy přijdete. Jednoduše ve stejném rytmu s dechem vtáhněte do sebe všechny své otvory (konečník, pochva a močová trubice). A s výdechem je zase povolte. Stažení opakujte minimálně 10 krát každý den (klidně i několikrát denně). Až se stanete v tomto cvičení profesionálem, tak můžete svaly stahovat i vícekrát.

2

Pánev nahoru Začátek je stejný jako v bodu jedna. Cvičení se liší tím, že zvednete pánev nahoru a v této pozici stáhnete své pánevní dno, čímž vlastně podsadíte pánev. Cvik provádějte v souladu s dechem.

3

Každodenní ruch Svaly pánevního dna můžete posilovat kdykoli a kdekoli, jelikož to se děje uvnitř vás a nikdo neví, co děláte. Cestujete autobusem? Čekání na něho je ta pravá chvíle pro vás. Můžete si tak zkrátit nudnou chvilku a zároveň udělat pro sebe něco zdravého.

4

Pánevní dno se dá posilovat v mnoha pozicích. V článku jsou zmíněny dvě nejzákladnější.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.75
Average: 4.8 (8 votes)