Co je potřeba

bunda,
pračka,
prací prostředek,
sušička

1

Výrobci většinou doporučují zanést péřové bundy do čistírny. Nesprávným praním si totiž můžete bundu zničit. Takováto návštěva čistírny vás vyjde zhruba na 200 korun. Pokud ale máte doma sušičku a trochu času, obejdete se i bez čistírny.

2

Péřovou bundu perte na velmi jemný program s minimem čisticích prostředků. Nejlepší je použít speciální detergenty určené přímo pro praní peří. Perte samostatně.

3

Po vyndání z pračky péřovou bundu důkladně protřepejte, aby se oddělilo peří. Poté vložte do sušičky. Použít můžete také několik míčků (například florbalových). Díky nim se vzduch lépe dostane pod povrch a bunda se prosuší. Při špatném sušení totiž může peří zplesnivět či mohou vzniknout na oblečení skvrny.

Varování

Mnoho péřových výrobků – zvláště těch nižší kvality – je vyrobeno jenom na jedno použití, respektive na jednu sezónu. Výrobce předpokládá, že zákazník se příští rok poohlédne po novém zboží, a na praní proto nemyslí. V takovém případě vám může praní bundu i úplně zničit. Pečlivě si proto prostudujte štítek, zda se například všechny materiály, ze kterých je péřová bunda vyrobena, mohou prát dohromady.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.2
Average: 3.2 (5 votes)