Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit bramborový salát bez majonézy podle dělenky LK - kytičky

06. Prosinec 2011

Bramborový salát bez majonézy. Vánoce se blíží a kdo nemá rád moc tučný klasický bramborový salát, tento recept na bramborový salát bez majonézy jistě ocení. Díky tomu mu zbyde v žaludku místo i na jiné dobroty. Jak na bramborový salát bez majonézy?

Co je potřeba

1kg brambor
mražená směs kořenové zeleniny nebo čerstvá (mrkev, celer, petržel)
cibule
sterilované okurky
1-2 lžičky plnotučné hořčice
sůl, pepř
1-2 lžíce olivového oleje

1

Uvařené brambory po vychladnutí oloupeme a přetlačíme přes tlačítko na salát nebo nakrájíme na kostičky.

2

Zeleninu uvaříme, ale pozor neměla by být úplně měkká, nakrájíme ji na kostičky. Stejně tak nakrájíme i sterilované okurky. Cibuli nasekáme nadrobno a spaříme ji vařící vodou.

3

Nakrájenou zeleninu, okurky a cibuli přidáme k bramborům, všechno polijeme olejem, přidáme hořčici, dochutíme solí a pepřem a můžeme zalít trochou laku z okurek.

4

Řádně ho promícháme a necháme v lednici odležet.

Bramborový salát bez majonézy podle dělenky LK je velmi chutný, lehce stravitelný a lák z okurek navodí tu správnou chuť. Vyzkoušejte tento bramborový salát bez majonézy podle dělenky LK i vy.

Autor: Anonym
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak udělat okurkový salát | recept
Jestliže podáme k hlavnímu jídlu okurkový salát, obvykle se trefíme všem stolovníků do chuti. Okurky jsou sice pro někoho hůře stravitelné, ale tomu l…
Jak připravit bramborovou kaši | recept
Jak připravit bramborovou kaši | recept. Bramborovou kaši mají ve velké oblibě hlavně děti. Slabší malí jedlíci si dokážou pochutnat i na samotné bram…