Co je potřeba

1 velká bageta (či odpovídající množství jiného pečiva)

150 g nivy

2 hrušky

trocha žervé na pomazání

½ citronu

balzamikový ocet na zakápnutí

Na ozdobu si přichystejte:

červenou cibuli

olivy (černé nebo zelené, záleží na chuti)

lahůdková cibulka

1

V prvním kroku si nakrájíme pečivo na plátky. Jednotlivé plátky namažeme velice tenkou vrstvou žervé nebo másla. Hrušku omyjeme, oloupeme a zbavíme jádřince. Menší část hrušek pokrájíme na tenké plátky a odložíme stranou, zbytek ovoce nakrájíme na kostičky.

2

Připravíme si hlubší misku. Do ní rozdrobíme nebo nastrouháme nahrubo nivu, případně můžeme použít na její rozmělnění vidličku. Přisypeme k ní kostičky hrušky a společně promícháme, vidličkou trochu promačkáme, aby se obě chutě propojily a navíc i vznikla stejnoměrná konzistence pomazánky.

3

Plátky pečiva si rozložíme po tácu nebo talíři a navrstvíme na ně nivovo-hruškovou pomazánku. Červenou cibuli zbavíme slupky, překrojíme na půl a nakrájíme na tenké plátky. Z lahůdkové cibulky si odkrojíme její zelenou část a tu nasekáme na kolečka. Olivy nakrájíme na kolečka.

4

Na pomazánku naklademe plátky hrušky, z ingrediencí na ozdobu vykouzlíme tři různé kombinace. Na třetinu položíme plátky oliv, třetinu posypeme lahůdkovou cibulkou a poslední část ozdobíme červenou cibulí.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno