Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit kedlubnové zelí | recept

Kedlubnové zelí | recept. Zkuste si podle našeho receptu uvařit zelí z kedlubnů. Kedlubny jsou šťavnaté, přirozeně sladké a nepotřebují dochucovat jako klasické zelí. Pozor si dejte pouze na to, abyste tuto přílohu nevařili z dřevnatých kedlubnů, mají hodně vláken, které se neuvaří doměkka a jídlo není chutné. Kedlubnové zelí se může vařit z jakéhokoli druhu kedlubnu, bílého, modrého i Gigantu. Mladé kedlubny jsou křehké a přílohu uvaříte za několik málo minut.

Diskuze k článku

Přidat komentář

poetkavlasta (neověřeno) | Út, 05/31/2016 - 11:17

Kedlubnové zelí mám ráda a jelikož jsem sama, dělávám si ho i v zimě, kdy mě stačí 1-2 kedlubny (jsou dražší). Volím stejný postup, jen přidávám trošku octa, sůl a cukr, nakonec trošku bílého pepře.
Když peču krkovičku (nebo jiné vepř. maso), nedávám cibuli, jen hodně kmínu,ale asi půl hodiny před dopečením potřu maso hodně rozetřeným česnekem,(udržovaná šťáva krátce na to zčervená¨) na kilo masa l celou paličku. Maso má chuťový šmrnc a i krájeníé na studeno je výborné pikantní chuti.
To jen tak na okraj, každá hospodyňka vaří stejné jídlo různě. Vlasta

Další zajímavé články

Jak naložit kedluben na zimu | recept
Jak naložit kedluben na zimu | recept. Kedluben je spolu s ředkvičkami první jarní zeleninou na zahrádkách i v prodeji. Kedluben se pěstuje v mnoha dr…