Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit Long Island Ice Tea | recept na nápoj

19. Duben 2020

Jak připravit Long Island Ice Tea | recept na nápoj. Long Island Ice Tea je druh alkoholického míchaného nápoje vyrobeného z vodky, ginu, tequily a rumu. Oblíbený je recept, ve kterém mísíme rovnými díly vodku, gin, tequilu, rum a triple sec (pomerančový likér) s 1 ½ díly sladkokyselého mixu (sour mixu z citronu, limetky a sirupu) a coly , která míchanému nápoji propůjčuje stejný jantarový odstín, jaký má ledový čaj. Jak připravit vynikající Long Island Ice Tea (Long Island Iced Tea)? Vyzkoušejte si tento recept .

Co je potřeba

Seagrams Gin 2 cl

Absolut Vodka 2 cl

Captain Morgan Light Rum 2 cl

Olmeca Tequila 2 cl

Triple Sec Curacao 2 cl

Sour Mix 2 cl

Coca-Cola 10 cl

sklenku a kostky ledu

1

Pojďme na recept. Do přichystané sklenice vložíme citron a naplníme ji kostkovým ledem.

2

Přidáme jednotlivé dávky alkoholu, tzn. gin, vodku, rum, tequilu, pomerančový likér a dolijemesour mixem a coca-colou.

3

Vše zamícháme. Do sklenice vložíme ozdobná brčka a deštníčky.

4

Na okraj sklenice můžeme vložit naříznutý plátek limetky nebo citronu. Drink Long Island Ice Tea je hotový a připraven k podávání.

Nápoj Long Island Ice Tea má mnohem vyšší obsah alkoholu (přibližně 22 procent) než většina míchaných nápojů i vzhledem k relativně malému množství mixovaných přísad. V barech si lze objednat i "extra dlouhý" Long Island Ice Tea, což dále zvyšuje poměr alkoholu v drinku.

Autor: KJersey
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak správně otevírat sekt | tipy
Jak vyrobit jablečné víno | recept
Jak vyrobit malinové víno | recept