Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit nevařenou ovesnou kaši

Mám teď období, kdy pociťuji, že je potřeba trochu pozměnit jídelníček nebo alespoň pár surovin, ať dostanu do kluků více vitamínů a posílím jejich obranyschopnost na zimní období. Zaujala mě semínka CHIA a Goji, která velmi příznivě působí na lidský organismus. Také jsem nám začala tak třikrát týdně chystat na svačinu tuto nevařenou ovesnou kaši a kupodivu všem chutná.
Zde vám nabízím můj typ na skvělou snídani či svačinu. Suroviny si můžete pozměnit podle svých chutí...výborná je kaše s čerstvými jahodami, borůvkami, meruňkami a úžasné jsou maliny. Základ tj. ovesné vločky, CHIA semínka a Goji vždy nechávám...je to taková denní dávka zdraví.

Co je potřeba

4 vrchovaté polévkové lžíce drcených ovesných vloček
1 rovná polévková lžíce třtinového cukru
1 rovná polévková lžíce CHIA semínek
1 čajová lžička Goji (Kustovnice čínská)
hrst vlaškých ořechů
čtvrt jablka
mléko

menší zavařovací sklenice

1

Je to velice jednoduché...vezmeme si zavařovací sklenici (v mém případě menší dózu od rozpustné kávy), do které nasypeme všechny suroviny kromě čerstvého ovoce.

2

Do poloviny nebo trošku víc (podle druhu sklenice) nalijeme mléko (lze přidat i 1-2 polévkové lžíce bílého selského jogurtu), sklenici uzavřeme a důkladně protřepeme.

3

Poté do této směsky přihodíme nadrobno pokrájené jablko i se slupkou. Promíchám lžičkou a už netřepu, ať se jemné ovoce neobouchá. Kaši dáme do rána do lednice. Druhý den je hotová ovesná kaše.

4

Nosím si ji do práce na snídani. Mohu říct, že mě nasytí až do oběda a fakt dodá energii, protože se cítím fit celý den. Vyzkoušejte! ;)

Autor: Jitule
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články