Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit ovocnou kaši s granátovým jablkem | recept

Ovocná kaše s granatovým jablkem | recept. Kaše jsou skvělým startem dne, v menším množství mohou posloužit i jako výborný dezert. Recept na kaši, který naleznete níže, je navíc složen ryze z ovoce. Základem je banán, jablko a hruška, které jsou dochuceny medem, citronovou šťávou a skořicí. Barevný kontrast zajistí rozinky a granátová jablka, jejich nakyslá chuť dodá pokrmu exotický nádech. Ovoce obsahuje fruktózu, která vám dodá energii, vitamíny pro zdraví a samozřejmě i vlákninu přispívající ke správnému fungování metabolismu. Ovocnou kaši připravíte během chvíle, takže si na ní můžete pochutnat i v hektickém ránu. Pokud chcete dodat kaši na sytosti, můžete přidat i hrst ovesných vloček namočených v mléce.

Co je potřeba

Co budeme potřebovat na 1 porci:

1 větší banán

1 větší jablko

1 menší hrušku

polovinu menšího granátového jablka (či dle chuti)

1–2 lžičky medu

1–2 lžičky citronové šťávy

1 lžíci rozinek

trochu skořice na dochucení

1

Jako první si připravíme hlubší misku, do níž se vejde struhadlo. Banán oloupeme, jablko a hrušku pak rozkrájíme na čtvrtky a zbavíme je jádřinců. Všechno ovoce nastrouháme na hrubém struhadle. Pokud by jablko nebo především hruška měla hořkou nebo jednoduše nedobrou slupku, rozhodně je oloupeme.

2

Mezitím si rozkrojíme granátové jablko, polovinu zabalíme do fólie a uložíme do chladu. Z druhé poloviny obereme semínka z granátového jablka, pečlivě odstraníme všechny světlé kousky, které jsou hořké. Dále propereme rozinky, bývají sýřené.

3

V dalším kroku nalijeme k hotovému ovoci citronovou šťávu, aby nezhnědlo. Následně dosladíme medem, množství můžeme regulovat podle sladkosti či kyselosti jablek. Nakonec přisypeme rozinky, zrníčka granátového jablka a dochutíme skořicí, všechno důkladně promícháme a ještě teplé podáváme.

Autor: marketahoz
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na avokádový pudink
Avokádový pudink je lahodná varianta, jak zařadit avokádo do jídelníčku, pokud vám jeho chuť příliš nevyhovuje. Kombinace se sladkým banánem, kakaem a…