Co je potřeba

- pevná vůle

1

Sportování
Vaším pomocníkem bude určitě sport. Je velice důležité, abyste si na začátku snažení vybrali aktivitu, jejíž provozování vás bude bavit. Pokud nemáte žádná zdravotní omezení a můžete dělat cokoli, tak máte na výběr ze široké škály sportů.
Mnoho žen si velice oblíbilo body forming, jelikož toto cvičení pomáhá tvarovat postavu. Posilovat můžete i na strojích ve fitness centrech.
Důležitá je pravidelnost cvičení. Nemyslete si, že když si občas půjdete zaběhat, tak zhubnete.

2

Správný jídelníček
Sportem nedokážete vše. Musíte tedy změnit i svůj jídelníček. Základním pravidlem je rozdělení jídla alespoň na šest menších porcí denně. Z jídelníčku byste měli vyškrtnout tučná jídla a naopak do něj zařadit ovoce a zeleninu.
Mlsání si zkuste alespoň na nějakou dobu odepřít. Náhražkou sladkostí může být právě ovoce. Dobře vám také poslouží Müsli tyčinky, které mají nižší energetickou hodnotu než čokoládové oplatky.

3

Pitný režim
Nezapomínejte na správný příjem tekutin, který by měl každý den překročit alespoň dva litry. Ideálně byste měli pít neslazenou vodu nebo čaj. Ovocné džusy nejsou zrovna vhodné. Pozor alkohol se do toho nezapočítává.

4

Péče o tělo i ducha
Dopřávejte si dostatek odpočinku, aby neklesala vaše výkonnost kvůli únavě. Nezanedbávejte ani péči o tělo. Při sprchování můžete používat peelingové sprchové gely, které pomohou s prokrvením a regenerací pokožky. Nezapomeňte dodávat pleti potřebnou hydrataci.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.333335
Average: 4.3 (3 votes)