Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se zbavit černých teček

11. Červen 2016

Černé tečky souvisejí s akné. Ne vždy se však musí vyskytovat společně s velkými pupínky. Nejčastěji osidlují oblast nosu, brady a čela (tzv. T zóna). Černé tečky jsou velmi nepříjemné, jelikož boj s nimi je těžký. Póry jsou zanesené do hloubky a o to obtížněji se jich můžete zbavit. Hlavním problémem je, že po vymáčknutí zůstane po nečistotě prázdný pór, který vypadá jako malý kráter.

Co je potřeba

- pravidelná péče
- správná kosmetika

1

Důležité je udržovat pleť v čistotě. Obličej je každý den vystavován mnoha nepříjemným vlivům. Zbytek těla schováte pod oblečení, ale na váš obličej žádný kabátek nemáte, o to více si musíte pleť hýčkat. Ráno i večer používejte čistící pleťovou vodu či pěnivý gel určený pro váš typ pleti. Samozřejmostí by mělo být i nanášení pleťového krému. Nezapomeňte na důkladné odlíčení pleti.

2

Přímo na černé tečky existují náplasti, které si nalepíte na postižené místo a poté strhnete, nečistota by se měla zachytit na lepící plochu. Další možností je napaření obličeje a poté vymačkání černých teček. Vždy dbejte na hygienu a místo desinfikujte a na mačkání používejte papírové kapesníčky. Vhodný je také peeling, jehož hlavním účinkem je pročistění pleti. Nepoužívejte ho moc často kvůli možnému vysušení. Jednou za čas si naneste pleťovou masku, která stáhne otevřené póry a zklidní pokožku.

3

Výborné účinky působící proti akné mají přípravky obsahující mořskou řasu, tee tree oil, výtažky z mrtvého moře a různý bylinky (např. šalvěj).
Pokud si na samotnou likvidaci černých teček netroufáte, tak můžete navštívit vaši kosmetičku a práci nechat na ní.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak odstranit černé tečky | rady
Jak se zbavit akné | rady
Jak pečovat o poškozené konečky vlasů
Jak kombinovat barvy