Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se zbavit zánětu močového měchýře

29. Říjen 2015

Zánět močového měchýře je velice nepříjemné bakteriální onemocnění zejména ženského pohlaví. Pokud není naprosto vyléčen, tak se u jedinců často opakuje a může přejít do chronického stavu. Trpět jím můžete i z důvodu zúžení močové trubice, což je problém, který musí být operativně či ambulantně napraven.

1

Příznaky
Nejčastěji se zánět začne projevovat pálením při močení a pocitem nucení na močení, které se stává obtížným. Dále se může vyskytnout bolest v podbřišku, teplota, zakalená moč či nevolnost.

2

Příčiny
Zánět močových cest způsobují hlavně bakterie. Nejvíce z nich známá Escherichia coli, jež se vyskytuje v našich střevech. Z konečníku se pak může dostat k močové trubici špatným utíráním či nedostatečnou hygienou.
Další bakterií, jež může zánět způsobit, je Chlamydie. Přenáší se hlavně pohlavním stykem.
Zánět močového měchýře může propuknout při prochladnutí, dráždění během pohlavním styku, stresu, špatné hygieně, nedostatečném příjmu tekutin, zadržování moči (nedochází k pravidelnému proplachování močové trubice a bakterie vítězí), ale také jestliže nosíte tanga či jiné nevhodné oblečení.

3

Léčba
Lékař vám předepíše antibiotika, jelikož zánět se musí hned léčit. Po výsledcích vyšetření moči může léčbu změnit.
Hlavně zůstávejte v teple. Pijte pravidelně a to i bylinkové čaje.

4

Prevence
Snažte se být v teple, abyste neprochladli. Dbejte na intimní hygienu a hlavně se důkladně opláchněte po styku. Můžete konzumovat doplňky stravy obsahující brusinky, ty totiž pozitivně působí na močové cesty. Dodržujte pitný režim a pravidelně choďte na toaletu.

5

Přípravky
UroMax – zabraňuje přichycení bakterií na stěnu sliznice.
Urinal – příznivě ovlivňuje činnost močového ústrojí.
Uroval manosa – brání přichycení bakterií na stěnu sliznice.
Rowatinex – zmírňuje křeče močových cest, přisívá k vylučování moči.
U všech přípravků si pozorně přečtěte příbalový leták!

Se zánětem vždy navštivte lékaře!

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak léčit zánět močových cest | rady
Jak léčit zánět močových cest | rady. Zánět močových cest je nepříjemné bakteriální onemocnění, které lze identifikovat velmi jednoduše podle těchto p…
Jak na ječné zrno | rady
Jak na ječné zrno | rady. Ječné zrno na víčku oka je nepříjemná a bolestivá záležitost. Prvním příznakem tvorby ječného zrna je pocit, jakoby na okraj…
Jak předejít kinetóze