1

Příznaky
Nejčastěji se zánět začne projevovat pálením při močení a pocitem nucení na močení, které se stává obtížným. Dále se může vyskytnout bolest v podbřišku, teplota, zakalená moč či nevolnost.

2

Příčiny
Zánět močových cest způsobují hlavně bakterie. Nejvíce z nich známá Escherichia coli, jež se vyskytuje v našich střevech. Z konečníku se pak může dostat k močové trubici špatným utíráním či nedostatečnou hygienou.
Další bakterií, jež může zánět způsobit, je Chlamydie. Přenáší se hlavně pohlavním stykem.
Zánět močového měchýře může propuknout při prochladnutí, dráždění během pohlavním styku, stresu, špatné hygieně, nedostatečném příjmu tekutin, zadržování moči (nedochází k pravidelnému proplachování močové trubice a bakterie vítězí), ale také jestliže nosíte tanga či jiné nevhodné oblečení.

3

Léčba
Lékař vám předepíše antibiotika, jelikož zánět se musí hned léčit. Po výsledcích vyšetření moči může léčbu změnit.
Hlavně zůstávejte v teple. Pijte pravidelně a to i bylinkové čaje.

4

Prevence
Snažte se být v teple, abyste neprochladli. Dbejte na intimní hygienu a hlavně se důkladně opláchněte po styku. Můžete konzumovat doplňky stravy obsahující brusinky, ty totiž pozitivně působí na močové cesty. Dodržujte pitný režim a pravidelně choďte na toaletu.

5

Přípravky
UroMax – zabraňuje přichycení bakterií na stěnu sliznice.
Urinal – příznivě ovlivňuje činnost močového ústrojí.
Uroval manosa – brání přichycení bakterií na stěnu sliznice.
Rowatinex – zmírňuje křeče močových cest, přisívá k vylučování moči.
U všech přípravků si pozorně přečtěte příbalový leták!

Varování

Se zánětem vždy navštivte lékaře!

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.25
Average: 3.3 (4 votes)