Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si holit intimní partie

01. Září 2015

Holení intimních partií je v současné době nejenom trend, ale je to samozřejmě i velmi dobrá činnost hlavně z hlediska celkové hygieny. Ačkoliv holení intimních partií se věnují hlavně ženy a dívky, propadá tomuto trendu i stále více mužů. U nich to i mnohé dívky velmi oceňují, jelikož se jim to jeví přitažlivější než hustý porost v intimních místech.

1

Otázka tedy zůstává, jakým způsobem intimní partie holit. Tím nejlepším a pravděpodobně nejpřirozenějším způsobem je žiletka. Pokud jsou chloupky hodně dlouhé, je možné je nejprve zastřihnout nůžkami a teprve poté vzít do ruky žiletku. Nejdříve je nutné intimní partie důkladně namočit teplou vodou, díky čemuž chloupky změknou a holení jde snadněji. Poté můžeme nanést pěnu nebo gel na holení a můžeme se pustit do práce.

2

Při holení platí jedno důležité pravidlo, a to holit vždy po směru růstu chloupků. Vše pouze z jednoho prostého důvodu, aby se eliminovalo zarudnutí a pálení pokožky a popřípadě se předešlo i tvorbě nepříjemných a neestetických pupínků. Většinou se to týká dívek či chlapců, kteří s holením teprve začínají.

3

Důležitá je samozřejmě velká opatrnost a tak rozhodně není kam spěchat, i když je holení vaší každodenní činností. Případné říznutí totiž rozhodně není nic příjemného. Pokud je hotovo, nezbývá než přebytečnou pěnu důkladně omýt vodou.

4

Po usušení je určitě dobré oholená místa namazat zklidňujícím krémem, balzámem, nebo i zasypat dětským pudrem. Ač se to může zdát úsměvné, velmi to pomůže proti zmiňovaným nepříjemným pupínkům. Pokud je pokožka na holení již zvyklá, můžete pudr pomalu ale jistě přestat používat.

5

Krém na zklidnění pokožky je však dobré používat stále. Ne každý má totiž pokožku stejně citlivou. Pokud máte kůži opravdu hodně citlivou, je velmi vhodné používat holicí pěny a zklidňující krémy či balzámy po holení z řady přípravků pro citlivou pokožku, které jsou zpravidla označeny Sensitive.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak se zbavit zamlženého skla v autě?
Jak a proč si koupit dodávku z bazaru?