Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si udržet zdraví i na podzim

15. Listopad 2014

A podzim je zase tady. Přichází období plné barev, ale také plískanic, dešťů a viróz. Důkladně se na něj připravte, aby vás žádná nemoc neskolila. My vám poradíme, co a jak, abyste si udrželi své zdraví a cítili se fit.

1

Nezapomínejte konzumovat dostatek ovoce a zeleniny, které obsahuje velmi prospěšné vitamíny. Jíst zdravě je vůbec jednou z nejdůležitějších věcí. Zdravý životní styl velmi přispívá k posílení imunity. Vyvarujte se stresu, protože ten nepříjemně ovlivňuje Váš organismus. Jestliže ho však často prožíváte, tak adekvátně k němu i odpočívejte.
Relaxaci je nutné si dopřávat pravidelně, i když nezažíváte žádný stres a cítíte v pohodě.

2

Můžete také začít s otužováním, ale nic nepřehánějte, abyste si naopak neuhnali nějakou chřipku. Vhodné je zařadit do denního plánu procházky na čerstvém vzduchu či nějaký sport.

3

Samozřejmostí je oblékat se přiměřeně k počasí, které je právě za vašimi okny. Zapomeňte na odhalené boky a krky. Používejte šálu a delší kabátek k bokovkám nebo kalhoty s vysokým pasem.

4

Další možností, jak můžete posílit svou obranyschopnost je používání vitaminových doplňků, které jsou volně prodejné v lékárně.
Při začínajícím nachlazení sáhněte po bylinných čajích, jež seženete též v lékárně, ale i v prodejnách zdravé výživy. Tady stojí za zmínku i homeopatika, která si často s nemocí poradí už v začátcích, ale v tomto případě si raději nechejte poradit od lékárnice či lékaře.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak posílit imunitu
Jak podpořit oslabenou imunitu
Jak připravit své tělo na zimu
Jak se opalovat ve městě | tipy