Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si vybrat paní na hlídání | tipy

Jak si vybrat paní na hlídání | tipy. Jistě pro každého z nás je nejjednodušší chůvou pro naše děti babička nebo dědeček. Jenže mnohdy nemají čas hlídat a my si chceme udělat s partnerem hezký večer ve dvou při svíčkách a romantickou večeři či procházku. Napadla nás i myšlenka, že bychom si pořídili chůvu na hlídání, ale jelikož je to cizí osoba, raději nad tím mávneme rukou a večer strávíme doma s dětmi. Je to škoda, když víte, jak na to, není to přece nic proti ničemu, využít kvalifikovaných služeb někoho, kdo to s dětmi umí a rozumí jejich potřebám.

1

1.Reference

Svých přátel a známých se můžete zeptat, jestli neznají někoho, kdo by vám ratolest pohlídal. Dají vám potřebné informace, dokonce vám mohou s paní domluvit schůzku nebo dát přímý kontakt a vy se podle toho zařídíte.

2. Pohovor

Pokud nemáte nikoho z okolí, kdo by vám poradil, musíte si najít paní na hlídání sami a podrobit ji spoustu otázek, abyste věděli, že vašemu dítěti nebo dětem poskytne adekvátní péči. Je dobré tedy v prvním i v druhém případě paní na hlídání pozvat k sobě domů. Služby, které totiž vyhovují vašim známým, nemusí vyhovovat vám. Zjistěte si o osobě následující.

• Jméno, příjmení, věk, bydliště, telefonní číslo

• Zkušenosti, kvalifikace – jak dlouho činnost vykonává, kde, proč, co jí k tomu vede, vzdělání, obor

• Praktické otázky – např. jak by řešila kritickou situaci, první pomoc a bezpečnost dítěte

• Vzájemné očekávání – co po ní přesně chceme, harmonogram, přístup k výchově, zavolání podle domluvy

3. Instinkt

Dejte na první dojem, pokud se vám na osobě něco nelíbí hned ze začátku, bude z vašeho výběru akorát malér. Osobě nebudete dostatečně důvěřovat a zřejmě to vycítí i vaše děti. Měli byste si všichni padnout do oka, respektovat byste měli tedy i názor vašich dětí, pokud jsou už větší. Paní se jim nezamlouvá? Hledejte dál. Určitě najdete tu pravou paní, která se skvěle postará o vaše děti a vy budete vědět, že jsou v těch nejlepších rukou.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak připravit Baby shower
Jak připravit Baby shower | rady a tipy. Baby shower je oslava uspořádaná na počest ještě nenarozeného miminka. Tuhle dámskou party jste přinejme…
Jak vybrat svatební dar | tipy
Jak vybrat svatební dar | tipy. Vybrat svatební dar bylo vždycky těžké. Dnes, kdy navíc lidé ve většině případů spolu již dávno bydlí, jsou tradiční s…