Přejít k hlavnímu obsahu

Jak udělat medový pudink z chia semínek s jahodovou pokrývkou | recept

Zdravý životní styl je tendenční téma dnešní doby. Současně s tím se do popředí kromě jiného dostávají semínka chia. Jsou to drobná semínka Šalvěje hispánské, původně pocházející ze Střední Ameriky. Existuje mnoho možností, jak semínka chia zařadit do svého jídelníčku. Když mléko obohatíte o lžičku medu a přidáte chia semínka, vytvoříte produkt, který díky chia semínkům zgelovatí. Vyrobte si medový pudink z chia semínek s jahodovou pokrývkou, který vám dodá energii (chia znamená sílu) a svou lahodností vás pozitivně naladí.

Diskuze k článku

Přidat komentář

jirka2 (neověřeno) | Ne, 08/30/2015 - 15:49

tak ten ,,puding''vůbec nezhoustl.Postupoval jsem přesně podle receptu,tak kde je chyba.je to v ledničce 17 hodin.je ten recept vůbec vyzkoušený?

poetkavlasta (neověřeno) | So, 07/09/2016 - 13:16

Recept na puding z chia semínek znám a moc mi chutná. Do sklenice asi 2 dl dám 6-7 čajových lžiček semínek do 2dcl sklenice. Zaliji do 2/3 studeným mlékem (kupuji výhradně selské plnotučné) a během 10 minut několikrát promíchám důkladně lžičkou, aby nezůstaly hrudky. Po této době už semínka gelují a utvoří kompaktní vrstvu ve sklenici. Připravím si jakékoliv mixov. ovoce a do plnosti skslenice dám na gelovou vrstvu. V ledničce stač chvíli, jen aby puding byl studený.
Mohla bych sníst několik skleniček denně, je to lehká svačinka i mls. Ale dočetla jsem se, že lidé kteří užívají lék Walfarin na ředění krve, by neměli tato semínka konzumovat., což je můj případ. Tak jsem si musela dát zajít chuť a semínka jsem vyřadila poslušně ze svého jídelníčku. Škoda, byla to výborná dobrůtka! (Sáček semínek ve zdravé výživě, stojí sto korun).

Další zajímavé články

Jak uvařit dýňové chilli | recept
Jak vyrobit dýňové křížaly | recept