Přejít k hlavnímu obsahu

Jak udělat ze starého omšelého nábytku opět pěkný | rady

Jak udělat ze starého omšelého nábytku opět pěkný | rady. Leží vám doma kus starého nábytku a nevíte. co s ním? I starým věcem můžete dát nový život. Stačí trocha barvy a hned je to lepší. Můžete mít nový nábytek, ze kterého budete mít větší radost než z kupovaného.

Co je potřeba

starý nábytek

ředidlo na odmaštění + hadr

Balakryl barvu (pokud máte pistoli) nebo barvu ve spreji

kyt + špachtle

smirkový/brusný papír

rukavice

1

Nejdříve si obrousíme starý nábytek smirkovým papírem, poté ho odmastíme ředidlem a nastříkáme první vrstvu barvy. Doporučuji si vzít rukavice, pokud nechcete mít špinavé ruce od barvy. Nemusíte se ničeho bát, první vrstva nebude vypadat nejlépe a možná vám bude i trochu téct, ale nevěšte hlavu na první vrstvě až tak nezáleží.

2

Až barva zaschne (Balakryl a vodou ředitelné barvy schnou opravdu rychle) opět trochu obrousíme smirkovým papírem a znovu nastříkáme vrstvou barvy.

3

Když nám uschne druhá vrstva zakytujeme si díry ve starém nábytku (pokud tam nějaké máte). Poté se musí nábytek znovu zbrousit, aby nebyl znát žádný přechod nebo rýha.

4

Naneseme poslední třetí vrstvu. Poslední být samozřejmě nemusí, je to podle toho, jak nábytek po vrstvách vypadá, a jestli je třeba ještě další vrstva nebo už ne. Když nám uschne poslední vrstva, je nábytek hotový a vy můžete mít opět radost z "nového nábytku".

Autor: Niki
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na opravu dýh | rady
Jak na opravu dýh | rady. Dýha je tenká dřevěná deska, která se klíží na nábytek. Různé druhy dýh, které mohou být zdobeny dekorativním vzorem, nebo j…
Jak opravit spoje u židlí | rady
Jak opravit spoje u židlí | rady. Rozklížit se vám může jak stará židle, tak překvapivě i židle nová. Osvědčeným způsobem opravení spojů u židle je st…