Přejít k hlavnímu obsahu

Jak upéct rychlé kokosky | recept

Možná znáte kokosky připravované vyšleháním vaječného bílku. Tady je ale recept, u kterého nic takového nepotřebujete. Výsledek je trošku tvrdší a většinou chutná hlavně pánské části populace, ale zvládne ho i úplný začátečník. Upečte si vánoční kokosky podle mého receptu.

Co je potřeba

20 dkg kokosu
15 dkg cukru moučka
2-3 vejce (podle velikosti)

1
Kokos, cukr moučku a vejce zapracujeme v hustou hmotu. Do mísy rozklepněte nejdříve dvě vajíčka, zpracujte a třetí přidejte dle potřeby. Nejlepší jsou samozřejmě domácí, ale máte-li jen ty z obchodu, nedá se nic dělat.
2
Z hmoty musí jít vypracovat pevné kuličky. Ty potom na plechu vyloženém pečícím papírem trochu zmáčkněte. Troubu rozpalte na 100-120°C stupňů a pečte pomalu dorůžova. Kokos musí být na povrchu zlatavý ne hnědý.
3
Hotové kokosky uložte do krabice vyložené ubrousky. Připravte je alespoň tři týdny před Vánocemi, aby stihly trochu změknout.
Autor: notburga | Zobrazit autorská práva

Foto: Jana Šrámčíková

Hodnocení
Hana Kvapilova (neověřeno) | Čt, 12/17/2015 - 20:02

Vzkaz. Přeji všem pohodové a inspirativní vánoce a posílám pozdrav a díky za recepty a prosím o přímluvu u Jéžíška o nový nootebok, neboť mi na to nemám přístup. Jo a přidat i tiskárnu, aby se to dalo hned tisknout. Zdraví vás HanaKvapil

Naďa Marklová (neověřeno) | Čt, 12/18/2014 - 15:20

Moje kokosky prosté vajec a dají se jíst hned !!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Vánoční cukroví. Chceme-li, aby vánoční cukroví zvláčnělo, uložíme ho do nádoby spolu s plátkem jablka zabaleným do ubrousku.
Obrázek není k dispozici
Recept na vánoční cukroví pojmenované podle svého tvaru - mandlové hříbečky. A co budeme na mandlové hříbečky potřebovat. Mandle, cukr, bílek a čokolá…