Přejít k hlavnímu obsahu

Jak upéct rychlé kokosky | recept

Možná znáte kokosky připravované vyšleháním vaječného bílku. Tady je ale recept, u kterého nic takového nepotřebujete. Výsledek je trošku tvrdší a většinou chutná hlavně pánské části populace, ale zvládne ho i úplný začátečník. Upečte si vánoční kokosky podle mého receptu.

Co je potřeba

20 dkg kokosu
15 dkg cukru moučka
2-3 vejce (podle velikosti)

1

Kokos, cukr moučku a vejce zapracujeme v hustou hmotu. Do mísy rozklepněte nejdříve dvě vajíčka, zpracujte a třetí přidejte dle potřeby. Nejlepší jsou samozřejmě domácí, ale máte-li jen ty z obchodu, nedá se nic dělat.

2

Z hmoty musí jít vypracovat pevné kuličky. Ty potom na plechu vyloženém pečícím papírem trochu zmáčkněte. Troubu rozpalte na 100-120°C stupňů a pečte pomalu dorůžova. Kokos musí být na povrchu zlatavý ne hnědý.

3

Hotové kokosky uložte do krabice vyložené ubrousky. Připravte je alespoň tři týdny před Vánocemi, aby stihly trochu změknout.

Autor: notburga
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak připravit mátové kuličky | recept
Nepečené mátové kuličky | recept. Nepečené cukroví je velice vděčné, pokud nejste zrovna fandové pečení nebo jen nestíháte v předvánočním shonu, a pře…
Obrázek není k dispozici
Jak udělat královské korunky
Vánoční cukroví. Chceme-li, aby vánoční cukroví zvláčnělo, uložíme ho do nádoby spolu s plátkem jablka zabaleným do ubrousku.