Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybělit zašlé záclony

Záclony. I když je na jejich údržbu maximálně dbáno, časem zkrátka zežloutnou či ztratí svou přirozenou bělost. Je to přirozený jev, který se týká nejenom kuchyně, kde se do záclon nasávají páry z vaření, ale týká se záclon po celém bytě. A to nejenom v domácnostech, kde se uvnitř bytu kouří. Tam samozřejmě záclony trpí ještě více. Pár tipů jak vybělit zašlé záclony se můžou hodit každé hospodyňce.

Diskuze k článku

Přidat komentář

věra (neověřeno) | Po, 03/03/2014 - 14:26

Záclony peru v pračce při 30 st.,používám prášek ARIEL přidávám 2 kypřicí prášky a vedle do zásobníku
tekutý škrob s květinovou vůní. Mám je už mnoho let a stále jsou krásně bílé.Doma ale nekouříme.

Anna Bauerová (neověřeno) | Čt, 11/03/2016 - 04:44

Moc se My líbí Vaše rady záclony peru na 40 st. a ještě v sáčku který jsem si ušila na záclony a používám prací GEL a přidávám 5 kypřicích prášků do pečiva a do zásobníků aviváž a mám je stále pěkné a to se u Nás kouří a ještě zapaluji vonávé SVÍČKY větčinou je dostanu jako dárek a to pak provoní celej byt.

EvaStu (neověřeno) | Ne, 02/17/2019 - 18:34

Super! Moc vám děkuji.

Laura Horváthová (neověřeno) | St, 02/27/2019 - 09:17

Nejlepší zkušenosti mám asi s vinným octem. S jeho pomocí jsem vyčistila i velice špinavé záclony z garáže.

Juraj Horak (neověřeno) | Ne, 12/15/2019 - 10:08

Zni to paradoxne , ale driv se pouzival na beleni a udrzeni belosti zaclon klasicky skolsky modry inkoust . Dnes uz se snad ani nevyrabi . Zeptejte se maminek a babicek . Ucinek byl skvely .

Další zajímavé články

Jak si vyrobit gel na praní
Jak vyrobit svíčku ze zbytků vosku
Jak vybrat kuchyňskou váhu
Jak pečovat o lakované boty | tipy
Jak poznat kvalitní burčák | tipy