Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat vchodové a balkonové dveře do domu

30. Listopad 2015

Vchodové a plastové dveře domu představují značnou investici, jelikož se většina lidí snaží dbát na to, aby takové dveře nejen dobře vypadaly, ale také aby nabídly vysokou bezpečnost a další vlastnosti. Pro většinu lidí nakonec rozhodne konečná cena dveří, je ovšem zapotřebí zohlednit důležité body výběru, kterých byste se měli držet, pokud chcete učinit dobrý výběr. Jak vchodové a balkonové dveře vybrat?

1

1.
Výrobce
Dveře vždy kupujte přímo od výrobce, nikdy je nenakupujte z běžných obchodů. Mnoho dveří má rám a výplň od jiných výrobců, tomu se snažte také vyhýbat.

2.
Materiál vchodových dveří
Materiál si vyberte podle vlastních preferencí, na trhu jsou k dipozici dveře z dřevěného masivu, dále plastové, hliníkové a laminátové dveře.

3.
Bezpečnost vchodových dveří
Tohoto bodu se pevně držte, snažte se vždy kupovat dveře bezpečnostní. Takové dveře nabídnou velmi houževnatý materiál a zamykání je doprovázeno rozvorovým systémem, který zasune ocelové tyče do rámu dveří. Přes takové dveře nemají zloději šanci se dostat.

4.
Vzhled vchodových dveří
Pravděpodobně jedno ze směrodatných hledisek výběru. Pokud chcete dřevěný vzhled dveří, tak nepotřebujete pouze dřevěné dveře, dokonce i plastové dveře již dokáží poskytnout reálnou podobu dřevěné textury. Oblíbenou variantou je také nerezové obložení dveří. Nejrozšířenější jsou ovšem dřevěné dveře s dřevěnou texturou nebo fólií.

5.
Kování a vložky vchodových dveří
Kování si vybírejte od výrobce společně s dveřmi a snažte se pořídit masivní a kvalitní kování. Vložka je také důležitá, jestliže si vyberete nekvalitní a levnou vložku, tak se snižuje i bezpečnost a kvalita dveří, za vložku si raději připlaťte a kupte kvalitní.

6.
Balkonové dveře
Balkonové dveře se snažte nakupovat společně s plastovými okny. Pokud chcete udělat kvalitní výběr, tak si namísto plastových balkonových dveří pořiďte hliníková, ta jsou kvalitnější, ale také dražší. Nezapomeňte také na možnost nastavení polohy pro větrání a také na možnost stínění.

7.
Bezpečnost balkonových dveří
Pokud chcete mít dokonalou bezpečnost i u balkonových dveří, tak se postarejte o masivní kování a také o bezpečnostní fólii proti rozbití. Balkonové dveře představují jednu z největších prosklených ploch v domě, pořízením takové fólie si zajistíte, že bude téměř nemožné sklo rozbít.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak se zbavit zamlženého skla v autě?
Jak a proč si koupit dodávku z bazaru?