Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vytvořit webové stránky zdarma

14. Leden 2014

Tvorba webových stránek zdarma? Webové stránky jsou základními kameny celého internetu a pouze díky nim si lze prohlížet nabídky firem, zboží v eshopech nebo třeba se pohybovat na internetových fórech. Samotná tvorba webových stránek je možná mnoha způsoby, ale pokud pokud potřebujete webové zdarma, tak se na to využívají takzvané blogy, díky nim lze vytvořit stránky, za které se nebude platit nic. Jak tedy na to?

1

Jako první je vhodné se rozhodnout o poskytovateli webových stránek zdarma. Není totiž nutné vybírat jen českého poskytovatele, lze využít tvorbu webových stránek zdarma v zahraničí. Když jsou webové stránky zdarma, tak je nutné počítat s nějakou nevýhodou. Třeba že se na vašich webových stránkách bude objevovat reklama (a možná i na vaši konkurenci) nebo že adresa webové stránky bude vypadat podobně jako vaswebovestrankyzdarma.poskytovatel.cz.

2

Z českých poskytovatelů jsou jedněmi z nejrozšířenějších poskytovatelů pro tvorbu webových stránek Webnode, Blog, Bloger a jiné. U zahraničních je to Wordpress, Weebly, Webs, Jux, Tumblr, Blogetery a další. V případě, že umíte anglicky, tak se nebojte vyzkoušet zahraniční platformy, ale i české jsou velmi kvalitní. Aktuálně je pro účely blogování za nejlepší platformu označován Wordpress, ve kterém si lze nastavit češtinu.

3

Po vybrání poskytovatele pro tvorbu webových stránek zdarma začněte s registrací, potřebujete k tomu pouze vlastní email, ze kterého budete web spravovat, dále uživatelské jméno, heslo a také název pro doménu. Názvů pro doménu si raději vyberte více, jelikož jsou základní a jednoduché výrazy obvykle obsazené. Doména vašeho webu zdarma může následně vypadat třeba mujblogisek.blog.cz, ale může mít i profesionálnější znění, například webfactory.weebly.com.

4

Následně vás bude čekat práce ve WYSIWYG editoru, který je natolik snadný, že se v něm snadno orientují i začátečníci. Prostřednictvím jednoduchého menu si sestavíte web tak, jak ho budete chtít, dáte si tam počet stránek, stránku na příspěvky, kontakt, třeba také fotogalerii a kompletní vzhled webu. Lze si tak vytvořit osobní blog, ale i prestižní webové stránky. Webové stránky naplňte vlastním obsahem, v případě obsahu cizího dejte pozor na autorská práva a licenční ujednání.

5

U každé webové stránky zdarma je možnost převedení na placenou verzi, rozdíl je v tom, že se zbavíte reklam daného poskytovatele a také zmizí koncovka, která u webu překážela, tedy například blog.cz bude koncovka pouze .cz. Opět je potřeba dát pozor na podobu domény a jestliže bude obsazená, tak si zvolit jinou.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vytvořit webovou stránku zdarma?
V dnešním digitálním světě se bez vlastní webové stránky neobejdete, tedy pokud v něčem podnikáte. Obrovskou výhodou online prostředí je, že se k webo…
Obrázek není k dispozici
Jak provést SEO optimalizaci
Je statisticky dokázáno, že většina uživatelů internetu klikne na první odkaz, který jim vyhledávač nabídne. SEO optimalizace zlepší postavení vaší in…