Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyzdobit byt jarními trendy

Jaro je plné romantiky, probouzející se jarní přírody a nové, svěží krásy. Ozdobte svůj domov jarními prvky, dodejte bytu osobitost a svěžest. Nechte vstoupit jaro do vašich domovů a vytvořte si tak příjemné prostředí, kam se po celodenním pracovním dnu rádi vracíte.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Děkuji, Zuzko, za skvělé tipy. Vejdunky (u nás výdutky) neshromažďujeme s takovým předstihem, a to je asi chyba, jelikož jich potom není dostatek. Obojí, včetně řeřichy jsou vynikající inspirací.

Děkuji za hezký komentář. Klaním se před Vaší oduševnělostí a tvůrčí aktivitě, kterou ve Vašem věku zvládáte.

jezzina | Pá, 03/21/2014 - 09:03

Pěkné. Připojím ještě praktický tip: V předvelikonočním období je dobré nadělat si zásobu "vejdunků". Když vaříme něco, kam se přidává celé syrové vejce, nerozbíjíme ho, ale vyfoukneme a dáme někam na bezpečné místo vyschnout. Jde jen o to vzpomenout si. Před Velikonocemi pak s dětmi vejdunky nazdobíme (stačí i temperou, nebo je polepíme drobnými kousky pestrých útržků papíru, větší děti můžeme učit klasické techniky zdobení kraslic...). Protáhneme tkanicí (osvědčil se háček na hačkování) - a máme vkusnou závěsnou ozdobu, na které se děti podílely samy.
Kuchyni jarně rozveselí, jídlo zpestří a organismu poslouží mladá řeřicha - vyséváme na mělký tácek vyložený vatou, buničinou nebo ubrouskem. Je to pěkné, dobré, zdravé.
Přidá se někdo s dalšími tipy?

Marie Pokorná (neověřeno) | Ne, 03/09/2014 - 18:43

Ano, souhlasím s výzdobou bytu květinou a k nastájícím svátkům - Velikonoc. I já dělám různé dekorativní věcičky. Momentálně zhotovuji kytičky z obalu na vejce, přilepím tavnou pistolí na (předem připravenou a nabarvenou) větvičku a je dekorace bez peněz, jen za barvu. Obháčkovávám vejfuky, z igelitových sáčků věneček na dveře atd. Děkuji pracovníkům JAK TAK ZA DOBRÉ RADY A NÁVODY i když je mi 80 let něco nového se dovídám Pokorná

Další zajímavé články

Jak si udělat velikonoční dekorace
Jak pěstovat frézie
Vypěstujte si silně vonící frézie sami. Frézie jsou 10 až 40 cm vysoké cibulnaté rostliny pocházející z jižní Afriky s bílými, oranžovými, fialovými,…