1

Ověřte, zda máte na počítači nainstalovaný program WinRar. Tento program umožňuje archivaci souborů, dokáže sbalit více souborů do jednoho a také je zašifrovat, aby je nepoužila nepovolaná osoba. Jak zjistíte, zda máte WinRar v počítači? Klikněte na Start, poté na tlačítko Programy a vyhledejte WinRar.

2

Pokud program nainstalovaný nemáte, stáhněte si jej zdarma prostřednictvím odkazu na konci návodu a nainstalujte do počítače.

3

Chcete-li nějaký soubor (nebo více souborů najednou) zaheslovat a poslat například někomu přes email, vyberte požadované soubory. Více souborů najednou lze označit tak, že přidržíte na klávesnici tlačítko Ctrl a jedním klikem označíte požadované soubory. Popřípadě si vytvořte složku, do níž dokumenty přeuložíte.

4

Pravým tlačítkem pak klikněte na složku. Vyberte z rozbalené nabídky Přidat do archivu. V záložce Pokročilé můžete nastavit heslo pro otevření složky i další parametry.

Tipy

Pro zaheslování složek je možné užít i jiné programy, například Cryptext 3.40, popřípadě speciální placený software s vysokou mírou zabezpečení a šifrování dat.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.083335
Average: 3.1 (12 votes)