Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si nalepit umělé řasy

03. Červen 2013

Mít make-up jako hvězda červeného koberce nemusí být otázkou velké spousty peněz a poradního sboru vizážistů. Stačí pár jednoduchých triků, jimiž docílíte glamour vzhledu. Jedním z nich jsou nalepené umělé řasy, bez kterých se žádná celebrita neobejde (leckdy dokonce známé osobnosti používají i více párů umělých řas najednou). Jak si umělé řasy nalepit? Chce to trochu praxe, ale výsledek stojí za to!

Co je potřeba

pár umělých řas (není nutné kupovat hned ty nejdražší, při prvních pokusech sáhněte po těch nejdostupnějších z drogerie),
lepidlo na řasy (často se prodává v balíčku s řasami, není to ale pravidlo),
zrcadlo (nejlépe to, u kterého budete moct sedět),
pinzeta a řasenka

1

Připravte si zrcadlo, umělé řasy, lepidlo a pinzetu. Nejprve si ale svoje vlastní řasy lehce pročešte řasenkou ve stejné barvě, jako jsou umělé řasy. Vrstva řasenky více zafixuje umělé řasy na vašich vlastních.

2

Vyndejte umělé řasy z krabičky, ale zapamatujte si, který konec patří do vnějších koutků očí. Bývá zpravidla rozšířenější. Uchopte každou část z páru za konce a jemně s ní zavlňte. Řasy by měly být pružné a poddajné.

3

Z tuby vymáčkněte menší množství lepidla na hranu pinzety. Lepidlo můžete aplikovat rovnou na umělé řasy, ale díky pinzetě se vám bude přesněji nanášet a lépe odhadnete množství. Potřete okraj umělých řas a nechte zhruba 10 až 20 vteřin zaschnout. Lepidlo bude rychleji a lépe držet na oku. Ideální dobu posoudíte tak, že si trochu lepidla kápnete na prst. Ve chvíli, kdy přestane být kapalné a začne táhnout, přichází ta správná chvíle nalepit řasy.

4

Chytněte řasu a zlehka ji přimáčkněte nejprve k vnějšímu koutku oka co nejtěsněji k lince vašich vlastních řas. Opřete se lokty o stůl, abyste měli pevnou ruku a zbytečně si neumazali oči od lepidla. Postupně (například pomocí pinzety) přimáčkněte celou délku řas ke svému oku až k vnitřnímu koutku. V tuto chvíli lepidlo zasychá na tom správném místě. Snažte se udržet řasy tam, kde mají být. Netlačte na ně ale moc prsty, protože jinak se vám přilepí k řasám a ve chvíli, kdy je odtáhnete, strhnete s nimi i řasy. V případě potřeby na vnitřní konec naneste ještě trochu lepidla. Opakujte i na druhém oku.

5

Pokud jste se netrefili přesně k vašim řasám, použijte na mezírku černou linku na oči tak, aby řasy opticky splynuly. Můžete ještě jednou přetřít řasenkou nebo použít kleštičky na řasy.

Dejte si pozor na nákup lepidla. Kupte si průhledné (transparentní lepidlo na řasy) nebo bílé (po zaschnutí zůstane taktéž průhledné). Často se prodává i černé lepidlo. Nalepit umělé řasy s ním je ale o poznání těžší a zvládnou to většinou jenom profíci, kterým se vůbec nechvěje ruka.

Kupujte zásadně jenom lepidlo na řasy, které nedráždí oči a pokožku.

Autor: chiquita
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak uvázat mašli do vlasů
Jenom málokterá žena či dívka chce vypadat stále stejně. Tak proč se neozvláštnit. Přitom není nutné investovat velké částky do drahého oblečení, jeli…
Obrázek není k dispozici
Jak si vytrhat obočí
Špatně vytrhané obočí může vytvořit velmi nepřirozený výraz obličeje a přidat tváři léta. Kvůli perfektnímu tvaru ale můžete zamířit za kosmetičkou. D…
Obrázek není k dispozici
Jak používat kulmu na řasy
Krásné oči s dlouhými řasami jsou snem snad každé ženy. Právě oči jsou totiž jedním z nejdůležitějších faktorů, kam se při seznámení díváme. Ovšem, ně…