1

Jedlá soda

Zkuste bělení zubů pomocí jedlé sody. Naneste ji na váš (důkladně umytý a vyčištěný) zubní kartáček a vyčistěte si zuby tak, jako byste si je čistili pastou. Jedlou sodu nepoužívejte, pokud vám krvácí dásně.

2

Peroxid vodíku

Zkuste do hrnku přidat kapku peroxidu, následně jej promíchejte s jedlou sodou a naneste na zubní kartáček. Pokud si čistíte zuby pomocí peroxidu, při čištění nepolykejte, toto pravidlo důsledně dodržujte. Tímto způsobem si můžete denně čistit a udržovat chrup.

3

Bělící zubní pasty

V obchodech a lékárnách naleznete širokou nabídku bělících zubních past. Vybírejte je pečlivě. Doporučujeme zubní pasty, které jsou určeny pro kuřáky. Většinou bývají silnější a zuby jsou při jejich dlouhodobém užívání opravdu bělejší.

4

Bělící přípravky pro domácí bělení

V lékárnách jsou k dostání výrobky různých značek, které slouží k bělení zubů. Můžete si zakoupit balíček, který obsahuje celou kůru pro vybělení vašeho úsměvu. Investice není tak velká jako při návštěvě zubaře. Chce to jen trochu času a trpělivosti. Není to nic náročného, jen přesně dodržujte pokyny, které jsou uvedeny v příbalových letácích.

Kombinujte přípravky s karbamid peroxidem s přípravky, které jej neobsahují. Například zmíněnou bělící zubní pastu s bělícími kůrami apod.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (2 votes)