Přejít k hlavnímu obsahu

Jak upéct chleba v pekárně

21. Říjen 2012

Vynikající tmavý (žitný) chleba, 700g. Pořídili jste si domácí pekárnu na chleba? A hledáte zajímavé recepty do domácí pekárny? Tak co takhle si v domácí pekárně upéct tento vynikající chleba? Upečeme si vynikající tmavý žitný chleba.

Co je potřeba

310 ml vlažné vody, 2 lžičky soli, 1 lžičku cukru, 2 lžičku sušeného mléka, 2 lžičky oleje, 200 gramů celozrnné žitné mouky, 200 gramů žitné mouky chlebové, 120 gramů chlebové mouky pšeničné.
1 lžička sušeného droždí, 1 lžíci kmínu – nejlépe celý kmín, 1 lžíci slunečnicových semen a 1 lžíci dýňových semen.

1

Ingredience na chleba se dají do pečící nádoby a domácí pekárna se zapne na program celozrnný chléb.

2

Po upečení chleba necháme vychladnout. Dobrou chuť!

Abyste neměli děravý chleba po vyndaných hnětacích nožích, doporučuji před po posledním hnětení (před pečením) nože vyndat. Těsto uhladit.

Použijte i další recepty na chleba z domácí pekárny, vynikající je například bnánový chleba. Domcá pekárny nabízejí pečení těchto zajímavých variant chleba. Pokud se vám recept na pečení chleba líbil, dejte mu svůj hlas. Děkuji.

Autor: jakub
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak udělat banánový chléb
Výborný jako dezert. Tak to je banánový chléb. Možná vám tato kulinářská kombinace nepřijde na první pohled po chuti, ale věřte, nebo ne, banánový chl…
Jak vybrat domácí pekárnu
Domácí chleba přináší mnoho výhod, vyjde vás mnohem levněji, než ten kupovaný, a také víte, z čeho je upečený. V domácí pekárně však nemusíte péct pou…
Jak připravit snídani na Valentýna
Říká se, že láska prochází žaludkem, což je nepochybně jedním z důvodů, proč existují speciální recepty vhodné na den svatého Valentýna. Ať už si zvol…