Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat autodráhu

18. Květen 2016

Pro děti je vždy vhodné vybírat hračky, které je jen tak neomrzí. Z tohoto hlediska jsou jednou z nejpopulárnějších variant autodráhy. Jelikož se nejedná o levnou hračku, ale o větší investici, tak je zapotřebí, aby autodráhy splňovaly důležitá kritéria. Ještě než se pustíte do výběru autodráhy, tak si přečtěte, na co je třeba dát pozor. Podle čeho vybrat autodráhu?

1

Výrobce autodráhy
Základním pravidlem je nenakupovat autodráhy z tržnic a supermarketů. Jedná se o zařízení velmi snadno náchylné k poškození, z toho důvodu je zapotřebí kupovat autodráhu od výrobce, který dokáže zajistit kompletní servis.

2

Velikost autodráhy
Autodráhy mají různé rozměry a podle nich je třeba se řídit. Jestliže vybíráte autodráhu do dětského pokoje, tak si pokoj přeměřte, abyste získali přehled o tom, kolik místa zabere autodráha.

3

Autodráha odpovídající věku dítěte
Věk dítěte je jedním ze směrodatných kritérií, kterých se musíte při výběru nové autodráhy řídit. Čím je dítě mladší, tím menší musí autodráha být. Malé dítě velkou autodráhu neocení, jelikož ji nebude schopné celou vnímat, mnohem větší radost udělá menší autodráha.

4

Typ autodráhy
Na trhu jsou digitální a analogové autodráhy. Vždy vybírejte digitální, ty nabízejí možnost jízdy většího množství aut na dráze, přejíždění mezi dráhami a různé další vlastnosti. Analogové autodráhy jsou levnější, ale nabízejí možnost pouze jednoho autíčka na jedné dráze a tak rychle ztratí dítě o autodráhu zájem, protože ho bude nudit.

5

Měřítko autodráhy
Autodráhy jsou dostupné v různém měřítku. Podle měřítka se orientuje i velikost autíček. Nejideálnější variantou je měřítko 1:32, které je nejpopulárnější z hlediska vlastností i velikosti.

6

Autodráhy a díly a další příslušenství
Autodráhy lze obvykle přestavovat podle své fantazie. Vybírejte je i podle toho, aby se k nim daly dokoupit různé doplňky a příslušenství. Dokonce i doplňky od jiných výrobců mohou být kompatibilní s vaší autodráhou.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak nakupovat hračky pro děti
Nakupování hraček pro děti je věda. Dětské hračky musí být bezpečné, interaktivní, kreativní, zábavné a vhodné zájmu dítěte i věku. I když rodiče při…
Jak vybrat boby nebo sáňky
Sáňky a boby jsou symbolem zimní zábavy na zasněžených výšinách a stráních. Tradičně již patří k zimní výbavě sportu, relaxace a radovánek na sněhu. N…