Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat oddlužovací společnost na osobní bankroty

Oddlužení fyzické osoby. Finanční tíseň nutí lidi podnikat mnohdy až zoufalé kroky k tomu, aby se z této tísně dostali. Čím více začalo v České republice přibývat zadlužených občanů, tím více začaly růst oddlužovací společnosti. Ne všechny mají ovšem za cíl oddlužit své klienty, mnoho z nich jsou zkrátka opět jen společnosti, které si chtějí přilepšit na špatné situaci ostatních. Jak správně vybrat oddlužovací společnost na osobní bankrot? Pár užitečných rad čtěte dále.

1
Zastoupení při oddlužení Nikdy se nenechte oddlužovací společností zastupovat. Pokud vám vnucuje možnost zastoupení a zprostředkování služeb, tak od ní dejte rychle ruce pryč. Cílem musí být navržení plánu, který si vyřídíte sami. Zastupování při oddlužení má za účel pouze dostat z vás další peníze. Věřitelé velmi neradi komunikují s prostředníky, vše vyřizujte jedině osobně na základě doporučeného plánu.
2
Poplatky za oddlužení Zjistěte si, jak je to s placením. Na trhu jsou společnosti, kterým musíte platit už jenom za to, že se s vámi baví. Vyhledejte jedině společnosti, kterým zaplatíte až v případě skutečné pomoci. Jedině u nich budete mít jistotu, že pracují profesionálně a že vám budou užitečné.
3
Právní ochrana při oddlužení Dokáže vám oddlužovací společnost nabídnout i právní ochranu? Pokud ne, tak je to mínus pro vás. Je důležité, abyste měli možnost využití právníka.
4
Image Neobracejte se na společnosti na oddlužení, které vypadají podezřele, obzvláště ne na ty, kde s vámi bude jednat člověk, který evidentně právě dokončil školu a bude vás poučovat o financích. Podívejte se na jména společnosti, na webové stránky i na jejich sídlo a pokud tam nebudou figurovat specialisté, kteří se mohou pyšnit alespoň titulem, tak s nimi neztrácejte čas.
5
Reference oddlužovacího centra Nejdůležitější bod výběru, kterým se mnoho společností chlubí. Pokud může společnost prokázat mnoho lidí, kterým pomohla s oddlužením, tak to je pro vás důkaz, že mohou pomoci i vám. Nedávejte na fádní reklamy, ale zeptejte se i svých přátel, jestli by vám nemohli někoho doporučit.
Autor: chorche | Zobrazit autorská práva

Foto k návodu na oddlužení a výběru oddlužovací společnosti: ilustrační, sanja gjenero, ID: 1176253, sxc.hu

Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici