Co je potřeba

voda, citron, make-up, bahenní maska, maska z vaječného bílku,

1

Udržovat pleť co nejvíce čistou

Podstatou, jak o rozšířené póry pečovat, je správné čištění. Pleť by měla být po celý den čistá, aby se nezanášely póry. V případě mastnější pokožky by měl být samozřejmostí pravidelný peeling, který zbavuje pleť odumřelých buněk a zároveň ji důkladně vyčistí. Důležité je také odličování make-upu. Pleť čistěte ráno i večer a několikrát do týdne použijte peeling. Vyvarujte se agresivním přípravkům, které pleť vysušují. Tyto přípravky sice mají účinek, ale jen krákodobý. Podporují však větší produkci mazu a póry se začnou více rozšiřovat a tím mají tendenci se opět více zanášet mazem a prachem. K čištění pleti používejte čistící vodu pro redukci rozšířených pórů anebo čistící pěnu, obojí zakoupíte všude v lékárně.

2

Vynikající masky a peelingy

1. Potřebujete 1 polévkovou lžíci cukru, olivového oleje a medu. Zvlhčete pleť a naneste peeling za pomocí jemných krouživých pohybů. Odstraňte teplou vodou.

2. Smíchejte mandlovou mouku s vodou, abyste mohli připravit pastu. Aplikujte na póry na dobu 20 minut. Opláchněte teplou vodou, poté naneste vodu s jablečným octem.

3. Smíchejte jedlou sůl a podmáslí, až vytvoříte jemnou emulzi. Nanášejte na pleť s velkými póry a dobře promasírujte. Opláchněte teplou vodou.

4. Přidejte citronovou šťávu a trochu mléka do ovesných vloček. Naneste směs na pleť a po 20 minutách odstraňte vlažnou vodou. Nepoužívejte, pokud máte na pleti rány.

3

Pomoc najdete i v kuchyni

Na mastnou pleť je dobrý i citrón, kterým se rozšířené póry mohou potírat. Osvědčené je rovněž smíchat citrón s ovesnými vločkami a nanést jako masku na obličej. Ale pozor na otevřené ranky v obličeji. V takovém případě se citrónu vyhněte a neaplikujte jej přímo na obličej. Ranky by se mohla zanítit a zarudnout, způsobit bolestivé komplikace. Na rozšíření póry výborně funguje maska z vaječného bílku, který odstraňuje nečistoty a odumřelé části kůže. Vynikající je také podmáslí, kterým se masíruje pleť. Pokožka na obličeji zjemní a získá potřebnou výživu. Po všech procedurách nezapomeňte na ošetření pleti vhodným krémem, který je určený pro problematickou pleť.

4

Nedostatky pleti se dají zakrýt

Přestože o svou pleť pečujete, vhodnými přípravky se vám daří problém korigovat, přesto subjektivně vnímáte, že to není úplně v pořádku a podle vašich představ. Bez problémů používejte vhodný make-up, který pleť příliš nezatíží. Není vhodné používat příliš těžké make-upy, které rozšířené póry nezakryjí, ale naopak, ještě zvýrazní. Jedná se o make-upy bez olejových přísad. Před nanesením make-upu není na škodu použít stahovací přípravky, nejlépe séra. Make-up se nanáší vždy směrem dolů, neboť opačný směr rozšířené póry nezakryje, spíše naopak.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.5
Average: 4.5 (8 votes)