Přejít k hlavnímu obsahu

Jak pečovat o oční okolí

28. Březen 2019

Jak pečovat o oční okolí | rady a tipy. Péče o oční okolí vyžaduje velice šetrný přístup. Pokožka je v těchto místech tenká, a často si právě tady všimneme prvních jemných vrásek. Každopádně jde o exponovanou část obličeje, které je nutné alespoň dvakrát denně věnovat potřebnou pozornost. A to pravidelně, v dostatečné intenzitě. Jak tedy o tuto jemnou pleť co nejlépe pečovat?

Co je potřeba

  • kvalitní hydratační krém
  • sérum nebo gel
  • kvalitní odličovací kosmetický přípravek
  • odličovací kosmetické tampony
  • zrcadlo
1

Jiné přípravky používejme ráno a jiné večer, než jdeme spát. Naše kůže je během dne vystavena mnohem vyšší zátěži, a proto je nutné na to pokožku připravit, ať už jde o sluneční záření, větrné počasí nebo suchý vzduch. Naopak během spánku naše tělo včetně pokožky regeneruje, a proto je dobré dopřát kůži dostatek vitamínů, minerálů a přírodních látek, které jsou ukryté v krémech, sérech nebo gelech. Dochází také k potřebné stimulaci tvorby kolagenu, pleť se vypíná, hydratuje, a tím dochází k její celkové revitalizaci.

2

Kosmetické přípravky je dobré do pleti v okolí očí jemně vklepávat. Pokožku bychom neměli vytahovat do stran, nahoru a dolů, protože není tak elastická a pružná. Při příliš razantní masáži očního okolí riskujeme, že pokožka bude stárnout rychleji.

3

prevencí je dobré začít co nejdříve. Jakmile už vás trápí hluboké vrásky nebo váčky pod očima, péče není tak účinná, jako když těmto problémům umíme předcházet.

4

Nezapomínejte nikdy na večerní důkladné odlíčení pleti, a to ani v případě, že se vrátíte z bujaré oslavy nebo jdete spát velice pozdě a brzy ráno vstáváte. Ošetření pokožky zabere jen chvilku, ale do budoucna je to rozumná investice. Měl by se z toho stát pravidelný návyk.

5

Pokud si na pleti v okolí očí všimnete jakýchkoli nezvyklých změn, například pigmentových skvrn, velkých váčků nebo jiných nedostatků, navštivte kožního lékaře.

  • Při aplikaci očních přípravků dbejte na to, aby se nedostaly přímo do oka.
  • Skladujte je na tmavém, chladném místě nebo postupujte podle doporučení výrobce.
  • Kontrolujte pravidelně datum expirace, prošlé výrobky již nepoužívejte.
  • Pokud jste na určitý kosmetický přípravek alergičtí, vyřaďte ho ze své péče o pokožku.

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na samoopálení
Jak se správně oholit – mokré holení
Obrázek není k dispozici
Jak zesvětlit vlasy
Obrázek není k dispozici
Jak odstranit černé tečky