Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit své tělo na zimu

Zima vždy znamená velikou zátěž na celý organismus. To se pak odráží na zdraví i na pleti, vlasech, náladě. Víte, jak své tělo přichystat na zimu, abyste zimu snesli s nejmenšími obtížemi?

1
Možná se vám to nebude líbit, ale základními prostředky jsou pohyb, kvalitní strava a péče o tělo. Je důležité, abyste chodili ven každý den, byť by to mělo být jen na 10 minut. Každý pobyt na čerstvém vzduchu má pozitivní vliv na metabolismus, otužuje vás a posiluje vaše srdce. Pozitivní je i pobyt na balkonu, či při dokořán otevřeném okně.
2
Nedostatek pohybu oslabuje vaši imunitu. Stojí také za oslabením srdce a náborem objemu v pasu. I pouhá chůze na běžícím páse při pravidelnosti má efekt.
3
Do obchodu i po schodech choďte pěšky.
4
Alespoň jednou týdně choďte na dlouhé procházky, prospěje to nejen zdraví, ale pokud půjdete ven všichni (celá rodina), tak to pozitivně ovlivní i váš vzájemný vztah.
5
Pro svěží a hebkou pleť je dobré mít doma zvlhčovač vzduchu. Kromě toho je důležité před odchodem do chladu užívat kvalitní hydratační krémy. Koupele a vitamíny A a E.
6
Co se týče podpory imunity, je dobré užívat antioxidanty, E a C.
7
Důležitým prvkem je i pravidelné a kvalitní stravování. Každý den byste měli mít dostatečný přísun bílkovin. Omezit byste naopak měly sacharidy a tuky. Pozitivně na tělo působí hojná konzumace citrusů, a také cibule, česneku a kysaného zelí. Pozitivní je příjem nejméně 500 gramů sezónní zeleniny denně. Ve stravě by nemělo chybět ani červené maso, ryby, kuřecí maso, mléčné výrobky, jogurty, či vajíčka.
8
Tělu prospívá i světelná terapie – umytá okna, pobyt venku a také i návštěva solária.
9
Dostatečný odpočinek, relaxace a 8 hodin kvalitního spánku.
Véva (neověřeno) | Ne, 09/02/2018 - 15:27

Souhlas. Wobenzym užívám v pravidelných kúrách už docela dlouho a až na výjimky se mi klasické virózky vyhýbají.

Dita (neověřeno) | St, 08/29/2018 - 12:45

Přesně tak, wobenzym je nutno brát nalačno, nebo s dostatečným odstupem od jídla kvůli vstřebávání enzymů.

Je to nutné kvůli správnému vstřebávání enzymů. Bez správného užívání může být léčba neúčinná.

Soňa (neověřeno) | Po, 12/01/2014 - 05:35

Nevíte, proč se Wobenzym musí užívat nalačno, prosím?

Další zajímavé články

Oddenek zázvoru lékařského má typickou pikantní chuť. Používáme ho nejen jako ingredienci při přípravě jídla, ale můžeme využít i jeho léčivé účinky.…
Gel z aloe je oblíbený pro své hojivé účinky na kůži. Druhů aloe existuje mnoho, pro výrobu gelu se však hodí Aloe pravá neboli vera (Aloe barbadensis…