Přejít k hlavnímu obsahu

Jak správně tvarovat obočí

09. Říjen 2019

Jak správně tvarovat obočí | rady a tipy. Jednou je v módě obočí tenké jako nitka, pak zase hodně tvarované nebo hustší. Módní trendy nejsou to jediné, čím bychom se měly my ženy při jeho tvarování řídit. Záleží i na tom, jaký máme obličej, zda jsme spíše přírodní typ nebo se naopak hodně líčíme. Jak postupovat, aby obočí působilo přirozeně a harmonicky s naší vizáží?

Co je potřeba

  • kvalitní pinzeta 
  • dobré osvětlení 
  • tužidlo na vlasy 
  • tužka na obočí
1

Hezké obočí je takové, které vypadá upraveně. Přesto my ženy máme snahu vylepšit i to, co je téměř dokonalé. V prvorepublikových filmech vystupují herečky s nesmírně tenkým obočím, klenutým, které jim dodávalo mírně udivený výraz. S tím velmi opatrně, protože hlavně starším ženám by tato linie mohla zbytečně propůjčit přísný a nekompromisní vzhled. Nesnažte se vytrhat chloupky tak, aby obočí tvořilo půloblouk, vypadá to vyumělkovaně. Přirozené je pouze mírné vyklenutí. Nikdy netrhejte víc chloupků najednou, postupujte vždy po jednom a stejným směrem. Jen se vyhnete chybám. Mějte na paměti, že obočí už nemusí na rozdíl od jiných chloupků dorůst. Proto neustále sledujte, jestli tvar, kterého chcete docílit, vám vyhovuje.

2

Pokud se přeci jen stane, že obočí nedoroste a vy nejste s výsledkem spokojená, nezbývá, než vzít do ruky tužku na obočí ve stejné barvě a domalovat holá místa. Používejte vždy kvalitní pinzetu, aby vás trhání chloupků nebolelo. Zrovna tak je důležité dobré osvětlení, abyste na obličej dobře viděla. I tak ale bude okolí obočí nejspíš zarudlé. Počítejte s tím a na pokožku aplikujte chladivý gel. Ideální je aloe vera. 

Možná jste s tím, co vám příroda nadělila, spokojená, ale radost vám kazí zježené chloupky. Jestliže trčí do stran, zafixujte je tužidlem. Pozor na to, aby se vám nedostalo do očí.

3

Kulatý obličej snese mírně špičaté obočí. Obočí ve tvaru přímky je u širokého obličeje s vystouplými lícními kostmi nežádoucí. Naopak se hodí pro obličej dlouhý, protáhlý a hodně štíhlý. Nejšťastnější jsou majitelky oválného obličeje, který je považován za ideální. Mohou si dovolit, co se jim líbí, protože úpravou obočí nepotřebují nic korigovat.

  • Nevytrhávejte obočí těsně předtím, než půjdete na ples, do divadla nebo na významnou schůzku.
  • Jestliže se objevily v obočí šedé chloupky, nechte si je od kosmetičky nabarvit.
Autor: MARTI
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak navlnit vlasy bez kulmy I návod
Jak navlnit vlasy bez kulmy I návod. V současné době jsou v módě vlasy převážně vyžehlené, občas nás ale stihne nálada na romantické vlny, které vypad…
Jak pečovat o přírodní vlnu
Jak pečovat o přírodní vlnu | rady a tipy. Přírodní materiály opět hrají prim. Lidé se rádi vracejí k vlně a pořizují si nejen vlněné kabáty, ale také…
Jak si vyrobit krém na ruce
Jak si vyrobit krém na ruce | DIY. Ruce pro nás celý den tolik dělají, že mnohdy máme pokožku na rukou vysušenou a drsnou. Pro nejednoho z nás je krém…