Přejít k hlavnímu obsahu

Jak namíchat melounové mojito | recept

Melounové mojito | recept. Nejenom v létě se těší velké oblibě míchané ovocné drinky. Klasické mojito jistě není třeba představovat, zkoušeli jste ale jeho melounovou variantu? Zkuste a uvidíte, že si tento nápoj oblíbíte nejen vy, ale i vaše děti. Dětem samozřejmě děláme nealkoholickou verzi tohoto melounového mojita, vynecháme rum. Množství surovin uvádím orientačně, namíchejte si tento osvěžující melounový nápoj podle své chuti.

Co je potřeba

  • správně vyzrálý červený vodní meloun
  • třtinový cukr
  • bílý rum
  • limeta
  • máta
  • jemně perlivá voda nebo minerálka
  • led
1

Vybereme sladký zralý meloun s pevnou dužninou. Koupí plodu bez semen si ušetříme práci s jejich odstraňováním. Červenou část dužiny pokrájíme na kostky, část dáme stranou a část rozmixujeme.

2

Meloun zakapeme šťávou z limety. Na 1 kg melounu stačí šťáva ze 2 limet. Přidáme bílý rum podle chuti a třtinový cukr.

3

Natrháme listy máty a naklepeme je, aby se uvolnila jejich vůně. Přidáme je do džbánu k nápoji. Nakonec zředíme jemně perlivou vodou nebo minerálkou.

4

Podáváme vychlazené s ledem. Levnější variantu tohoto výborného osvěžujícího nápoje připravíme záměnou třtinového cukru za řepný a originální lihoviny za domácí Tuzemák.

Místo pravého bílého rumu se nebojte použít náš tradiční Božkov, chutná výborně.

Pozor! Velmi lehce se pije a dobře chutná, ale...

Autor: Mirka K.
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak připravit karamelový likér
Jak připravit karamelový likér | recept na domácí likér z rumu. Stopečka sladkého likéru ke kafíčku, to je značka ideál. A zvláště tohoto likéru, s…
Jak připravit horkou Becherovku
Jak připravit horkou Becherovku | recept na horký alkoholický nápoj místo svařáku. Becherovka je plná léčivých bylinek (vlastně tedy plná zdraví, že).…