Co je potřeba

potřebné suroviny jsou uvedeny u jednotlivých receptů

1

1. Pomazánka z Nivy a taveného sýra Potřebné suroviny: 100 g Nivy, 100 g másla, 1 ks taveného sýra, 1 ks nakládané okurky, 1/2 cibule, 100 g měkkého salámu, trochu majolky, špetka pálivé papriky Nivu nastrouháme najemno a utřeme v misce s máslem a taveným sýrem. Přidáme jemně pokrájenou cibuli, salám, rozstrouhanou kyselou okurku a trochu pálivé papriky. Promícháme a spojíme několika lžícemi majolky.

2

2. Pomazánka z uzené ryby s tvarohem Potřebné suroviny: 250 g uzené makrely, 250 g měkkého tvarohu, 1 menší cibule, majolka, hořčice, sůl, pepř Z makrely odstraníme kosti a maso nakrájíme najemno. V misce utřeme kostku měkkého tvarohu s polévkovou lžící plnotučné hořčice, solí, pepřem a nadrobno pokrájenou cibulkou. Vmícháme rybí maso a několik lžic majolky.

3

3. Pomazánka z Lučiny Potřebné suroviny: 2 Lučiny, 2 vejce uvařená natvrdo, 1 malá cibule, kousek křenu, sůl, majolka Z vajec uvařených natvrdo oddělíme bílky a žloutky. Žloutky utřeme s Lučinou, solí a jemně nastrouhaným křenem. Přidáme nadrobno pokrájenou cibuli, rozstrouhané bílky a několik lžic majolky.

4

4. Šunková pěna: 100 g másla vyšleháme do pěny, poté přidáme 100 g velmi jemně umleté šunky, malé množství sladké papriky a 2 lžíce šlehačky. Vše důkladně promícháme.

5

5. Lososová pěna: 150 g másla utřeme se 2 lžícemi měkkého tvarohu a přidáme pokrájené lososové plátky nebo lososovou drť. Ochutíme citronovou šťávou a promícháme. Přeji vám dobré chutnání.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.42857
Average: 3.4 (7 votes)