Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit kubánské mojito | tipy

Jak připravit kubánské mojito | tipy. Není mojito jako mojito. Zatímco to naše klasické evropské se připravuje z limetek a limetkové šťávy, to kubánské si potrpí na citrony. Jeho chuť je proto ostřejší a poměrně nezvyklá. Ale za vyzkoušení rozhodně stojí.

Co je potřeba

vysokou sklenici
2 lžíce třtinového cukru
2 cl čerstvé citrónové šťávy
2 snítky máty
1 hrst kostek ledu
6 cl kubánského rumu
4 cl sody

1

Do vysoké sklenice nasypeme dvě poctivé lžíce třtinového cukru. Doplníme citrónovou šťávou a dvěma mírně natrhanými snítkami máty. Vše společně dobře podrtíme.

2

Na podrcený základ přihodíme kostky ledu, nadávkujeme kubánský rum a dolijeme sodou.

3

Na závěr vše ozdobíme snítkou máty a brčkem. Přidat můžeme i míchátko. Dobrou chuť!

Pokud chcete mít exkluzivně vypadající mojito. Přidejte do formiček na led kromě vody ještě kousky podrcené máty.

Použít můžete mátu peprnou nebo speciálně kultivovanou mojito mátu s jemnější chutí.

Autor: notburga
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak připravit domácí mojito | recept
Osvěžující koktejly bezpochyby patří k parným letním měsícům, ale také ke každé pořádné párty. Není však třeba za ním chodit pouze do restaurací, i v…
Jak připravit čaj rooibos
Jak připravit čaj rooibos | rady a tipy. Tento vynikající nápoj původem z jižní Afriky nejenom výborně chutná, ale také osvěží a nabije nás…
Jak naložit ovoce do alkoholu | recepty
Jak naložit ovoce do alkoholu | recepty. Konzervování v alkoholu údajně vynalezli v klášterech středověké Evropy. Ovoce můžeme nakládat do samotného a…