Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit tvarohové knedlíčky s marinovanými jahodami

25. Listopad 2011

Sladká a voňavá letní pochoutka - tvarohové knedlíčky s marinovanými jahodami. Mňam! Zkuste si podle receptu tvarohové knedlíčky připravit i vy. Nebudete litovat.

Co je potřeba

250 g měkkého tvarohu, 200 g bílého pečiva bez kůrky, 150 g mascarpone, 3 vejce, 2 lžíce hrubé mouky, sůl, mouka na vál, 200 ml zakysané smetany, moučkový cukr, lístky máty nebo meduňky na ozdobení

1
Tvaroh smíchejte s mascarpone, vejci, prosátou moukou a špetkou soli. Vmíchejte pečivo rozsekané (nejlépe v robotu) na jemnou drť a těsto nechte přibližně 10 minut odležet.
2
Z odleželého těsta lžičkou vykrájejte nočky a na pomoučeném vále je zakulaťte. Vložte je do vroucí osolené vody a zvolna vařte asi 6 minut.
3
Na talíře rozdělte marinované jahody buď studené, nebo lehce ohřáté. Přidejte okapané tvarohové knedlíčky, doplňte je kopečky zakysané smetany a podle chuti pocukrujte. Můžete je ozdobit lístečky máty nebo meduňky.
Autor: lennka
Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Západ slunce, mořské zátoky a jemný bílý písek...Každý si při vzpomínce na letní dovolenou vybaví něco jiného. Oživte si zážitky a vzpomínky chutí stř…
Obrázek není k dispozici
Toto mexické jídlo je výborné při velkých akcích. Existuje i vegetariánská verze, známá také jako chilli sin carne, která neobsahují .
Obrázek není k dispozici
Mořské potvůrky nejlépe chutnají v útulné restauraci u moře. Ale ne každému se poštěstí dopřát si takové gurmánské hody. Mnoho supermarketu dnes nabíz…
Obrázek není k dispozici
Marinády jsou neoddělitelnou částí každého grilování. Zkuste dnes něco netradičního. Čínská marináda je vhodná pro vepřové a hovězí maso.
Obrázek není k dispozici
Nebo-li cmunda je tradiční pokrm české, německé i rakouské kuchyně. V Polsku se bramborák jí i na sladko jen posypaný cukrem případně politý smetanou.…